شرکت DJI نیز به جمع تولیدکنندگان دوربین‌های فیلمبرداری اکشن اضافه شد

به نظر می‌رسد شرکت چینی DJI که یکی از معروف‌ترین تولید‌کنندگان پهپاد در جهان‌ است، قصد تولید دوربین‌های فیلمبرداری اکشن (Action Camera) را دارد. مدتی پیش هم شایعاتی درباره این کمپانی مطرح شده بود و این شایعات، خبر از ورود احتمالی DJI به بازار دوربین‌های اکشن و رقابت با GoPro را می‌دادند. اما تصاویر افشا‌شده توسط وب‌سایت Photo Rumors، این خبر احتمالی را تایید می‌کند. هم‌چنین اطلاعات و مشخصات فنی دوربین مذکور توسط این وب‌سایت افشا شد.

از لحاظ طراحی، این دوربین اکشن هیچ تفاوت عمده‌ای با سایر دوربین‌های موجود در بازار نداشته و تمامی استانداردهای لازم در زمینه اندازه دوربین، رعایت شده‌اند. به نظر می‌رسد که این دوربین مجهز به دو نمایشگر (جلو و عقب) است تا کاربران بتوانند با راحتی بیشتری تصاویر سلفی را ثبت کنند. برآمدگی لنز جلو نیز، این دوربین را کمی بزرگ نشان می‌دهد.

اولین دوربین DJI با نام Osmo رویت شده و مجهز به یک سنسور CMOS 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.3 اینچی است. این سنسور توسط شرکت سونی تولید شده و پردازنده H2 دوربین، به همراه این سنسور، تصاویر با کیفیتی را ثبت خواهد کرد.

سرعت شاتر دوربین اکشن دی‌جی‌آی، 1/8000-120 ثانیه بوده و تصویربرداری 4K با سرعت 60 فریم بر‌ثانیه نیز توسط این دوربین قابل انجام است. ثبت تصاویر HDR و ویدیوهای تایم لپس (Time-Lapse) نیز از سایر قابلیت‌های اکشن کمرای DJI محسوب می‌شوند.

انتظار می‌رود که این دوربین در تاریخ 15 مه (25 اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH