اچ‌تی‌سی زمان به‌روزرسانی 3 گوشی خود به اندروید 9 پای را اعلام کرد

احتمالا به‌خاطر دارید که کمپانی اچ‌تی‌سی در ماه مارس اعلام کرد که اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی U12 پلاس نهایتا طی 3 ماهه دوم سال به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت خواهد کرد. به لطف توئیتی که امروز توسط اچ‌تی‌سی منتشر شد؛ زمان‌بندی انتشار به‌روزرسانی مذکور به‌صورت دقیق‌تری مورد اشاره قرار گرفت. کمپانی در آگوست سال گذشته اعلام کرد که اسمارت‌فون‌های اچ‌تی‌سی U12 پلاس، اچ‌تی‌سی U11، اچ‌تی‌سی U11 پلاس و اچ‌تی‌سی U11 لایف به سیستم‌عامل اندروید 9 پای به‌روزرسانی خواهند شد. اچ‌تی‌سی U11 لایف در اوایل ماه نوامبر گذشته آخرین ورژن پلتفرم اندروید را دریافت کرد؛ اما صاحبان سایر مدل‌ها کماکان منتظر عرضه این به‌روزرسانی هستند.

اچ‌تی‌سی در توئیت امروز خود اعلام کرد که اسمارتفون اچ‌تی‌سی U11 در اواخر ماه جاری به اندروید 9 به‌روزرسانی خواهد شد. به‌روزرسانی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی U12 پلاس در ماه ژوئن آغاز می‌شود و اچ‌تی‌سی U11 پلاس نیز در اواخر ماه آینده به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد. جالب است بدانید که 2 هندست اچ‌تی‌سی U11 و اچ‌تی‌سی U11 پلاس در سال 2017 روانه بازار شدند؛ در حالی‌که گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس طی سال گذشته در دسترس مشتریان قرار گرفت.

دقیقا 4 سال پیش و هم‌زمان با عرضه اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی وان A9 در سال 2015، اچ‌تی‌سی جهت انتشار مرتب به‌روزرسانی‌ها برای نسخه آنلاک این هندست تمام تلاش خود را به کار بست. در آن مقطع کمپانی اعلام کرد که خریداران این گوشی حداکثر 15 روز پس از انتشار به‌روزرسانی جدید اندروید برای دستگاه‌های نکسوس، این بسته‌ها را دریافت خواهند کرد. جهت اطلاع برخی افراد کم‌ سن و سال بایستی خاطرنشان کرد که هندست‌های نکسوس در واقع گوشی‌هایی بودند که توسط شرکت گوگل طراحی و به‌وسیله سایر کمپانی‌ها تولید می‌شدند. هندست‌های نکسوس همانند دستگاه‌های پیکسل در طیف نخستین گجت‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید قرار داشتند. این موضوع یک وعده کاملا بلندپروازانه از جانب اچ‌تی‌سی بود و نهایتا کمپانی در حفظ چنین روندی ناکام ماند.

اچ‌تی‌سی زمان به‌روزرسانی 3 هندست جدید خود به اندروید 9 را اعلام کرد

گوشی اگزودوس 1 بلاک‌چین آخرین گوشی عرضه شده توسط اچ‌تی‌سی برای تاجران ارزهای رمزنگاری شده به‌شمار می‌رود. این دستگاه در ماه دسامبر سال گذشته عرضه شد و سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده بود. اخیرا یک هندست جدید اچ‌تی‌سی با تراشه هلیو P35 مدیاتک در وب‌سایت بنچمارک رویت شد و اسناد مربوط به تائیدیه بلوتوث برای نخستین گوشی 5G کمپانی نیز منتشر شد. این دستگاه بایستی طی 6 ماهه دوم سال جاری عرضه شود. همچنین اسمارت‌فون اگزودوس 2 نیز احتمالا اواخر امسال روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH