نسل چهارّمی دیوانه! ( بررسی اولیه هواوی آسند میت 2)

ITresan-Huawei-Ascend Mate 2

همانطور که در جریان هستید، کمپانی هواوی به‌تازگی فبلت جدیدی را با نام Ascend Mate 2 4G در نمایشگاه CES 2014 معرفی کرده است. محصولی که تغییرات کمی را نسبت به نسخه قبلی خود شاهد بوده و آن را باید یک نسخه تکمیل کننده از هواوی آسند میت 1 عنوان کرد.

تغییراتی که کمپانی هواوی برروی فبلت آسند میت 2 4G خود اعمال کرده است، عمدتا مربوط به ظاهر این فبلت می‌شود و مشخصات سخت افزاری فقط کمی بهبود پیدا کرده است. فبلت آسند میت 2 همانند نسخه پیشین خود یک صفحه نمایش 6.1 اینچی اچ‌دی و 2 گیگابایت رم را به نمایش می‌گذارد. نسخه حدید آسند میت، 0.4 میلی متر نازک تر شده و کمپانی هواوی برروی آن، از یک باتری غول آسای 4050 میلی آمپری استفاده کرده است.

مشخصات سخت افزاری کامل فبلت هواوی Ascend Mate 2 در یک نگاه:

  • ابعاد : 9.5*84.7*161 میلی متر
  • صفحه نمایش: 6.1 اینچی با رزولوشن 720*1280 پیکسل، تراکم پیکسلی 241 ppi
  • چیپست : تراشه کوالکام اسنپ دراگون سری 400؛ 4 هسته 1.6 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A7، تراشه گرافیکی Adreno 306 و 2 گیگابایت رم
  • سیستم عامل : نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید گوگل
  • دوربین : 13 مگاپیکسلی، HDR، فلاش LED و فوکوس خودکار/ قابلیت ضبط فیلم فول اچ‌دی (1080p)
  • دوربین دوم : 5 مگاپیکسلی
  • حافظه ذخیره سازی : 16 گیگابایت با قابلیت ارتقاء از طریق کارت حافظه تا 64 گیگابایت
  • امکانات ارتباطی : بلوتوث نسخه 4.0 LE، وای‌فای و A-GPS+GLONASS
  • باتری : 4050 میلی آمپری
  • عرضه در رنگ‌های : سفید و سیاه کریستالی

 

ITresan-Huawei-Ascend Mate 2 (3)

آن‌چه که فبلت هواوی آسند میت 2 را نسبت به نسخه قبلی خود متفاوت می‌کند، استفاده از تراشه سری 400 اسنپ دراگون به جای چیپ‌ست K3V2 کمپانی هواوی است. تصویربرداری نیز در این نسخه، دچار تحول شده و هواوی در میت 2، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت  سونی استفاده کرده است. دوربین دوم نیز، 5 مگاپیکسلی انتخاب شده است.

ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات برروی نسخه دوم فبلت آسند میت 2، دو برابر شده و به 16 گیگابایت افزایش یافته است. این تغییرات صورت گرفته برروی آسند میت 2 به‌نظر بسیاری از منتقدین، ارزش بسیار بالایی را برای فبلت جدید کمپانی هواوی فراهم آورده و ما نیز پیشنهاد می‌کنیم که فبلت آسند میت 2 را به لیست خریدتان، اضافه نمایید.

ITresan-Huawei-Ascend Mate 2

همانطور که گفتیم، فبلت جدید کمپانی هواوی، صفحه نمایش 6.1 اینچی اچ‌دی نسخه قبلی خود را حفظ کرده است. گرچه این صفحه نمایش شارپ‌ترین نمایشگر موجود برای تلفن‌های هوشمند به حساب نمی‌آید اما استفاده از آن برروی یک فبلت میان قیمتی، عاقلانه ترین کاری بوده که سازنده‌اش می‌توانسته انجام دهد. زاویه دید به لطف پنل LTPS LCD، هیچ مشکلی ندارد و عملکرد خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

ITresan-Huawei-Ascend-Mate-2

با اینکه فبلت هواوی آسند میت 2 باریک‌تر شده است، اما وزن نسخه قبلی خود را حفظ کرده و با لمس ناهنجاری‌های کوچک بدنه، احساس متفاوتی را تجربه خواهید کرد. قسمت پشتی این فبلت، می‌تواند جدا شود تا کاربر به به سیم کارت و اسلات کارت حافظه دسترسی پیدا نماید اما متاسفانه باید بگوییم که نمی‌توانید باتری میت 2 را عوض کنید!

اگرچه کمپانی هواوی، مقداری از اندازه‌ی فبلت جدید خود را کاهش داده اما باتری دیوانه کننده 4050 میلی آمپری نسخه فبلی آسند میت را حفظ کرده است. خبرهای رسمی می‌گویند که فبلت آسند میت 2 می‌تواند در استفاده معمولی، تا 60 ساعت دوام بیاورد. این رقم واقعا دیوانه کننده است و باید اغراق کنیم که کم‌تر گوشی توانسته تا این حد از نظر ذخیره سازی شارژ باتری، فوق‌العاده عمل نماید.

ITresan-Huawei-Ascend Mate 2 (2)

فبلت هواوی آسند میت 2 به نسخه‌ی 4.3 سیستم عامل اندروید گوگل و رابط کاربری Emotion 2 پیوند زده شده است. همچنین کمپانی هواوی تصمیم دارد تا کیس‌های رنگارنگی را برای فبلت جدیدش عرضه نماید. به‌نظر شما، فبلت میت 2 چگونه است؟!

 

14 در مورد “نسل چهارّمی دیوانه! ( بررسی اولیه هواوی آسند میت 2)”

  1. سلام بچه ها. من از اول تابستون دارم روی اسند میت 2 تحقیق میکنم از نظر من این موبایل بهترینه ونظرم هیچ وقت تقییر نمی کنه اگر شما هم به دنبال یه موبایل خوب هستید من به شما این موبایل رو توصیه می کنم
    تنها مشکلی که این موبایل داره سنگینیه زیاد اون هست واگر نه این موبایل هیچ مشکلی نداره

    🙂 اگه موافقی بگو موافقم 🙂

  2. من الان ایکسپریا c دارم موندم اچ تی سی دیزایر 816 بخرم یا صبر کنم اسند میت 2 به بازار بیاد این رو بخرم دوستان لطفا کمک کنید.

    1. 816خیلی قوی تره
      هم از لحاظ برند و خم از لحاظ قدرت
      من خودم فروشنده علاالدین ط همکفم خداییش 816 رو هرکی هرکی سراغش نمیومد چون خیلی خاصه و خیلی هم خوش دسته htc یه برند قدیمی و قدرتمند در جهانه که امتحانشو داده ولی هواووی بعد از گندی که رو سری ل330 زد یه خرده از اعتبارش کم شد
      ولی در کل 816 قوی تره
      اگرم خاستی یه ایمسل بزن قیمتشو بدم بیا در نغازه بخر.
      dosibalbaloo898@gmail.com

  3. گوشی من که هوآوی اسند میت هست الان هم با همون دارم این نظرو مینویسم باتریش در حالت معمولی و استفاده کم فوق العاده هست من چند روز پیش امتحان داشتم با گوشیم اصلا کار نکردم شب باتریش ۵۸ درصد بود فردا بعد از ظهر که امتحانم تموم شد اومدم دیدم باتریش شده ۵۶ درصد!!
    ولی باتریش در حالت استفاده مداوم چندان جالب نیست با نور تا نصفه و بلوتوث و هزار تا چیز خاموش و چند تا برنامه در صرفه جویی کردن باتری 6 ساعت بیشتر دووم نمیاره!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH