واچ داگز 3

احتمال معرفی بازی واچ داگز 3 در نمایشگاه E3 2019 قوت گرفت

شایعات و گزارشاتی در سال 2018 منتشر شدند که نشان می‌داد بازی واچ داگز 3 در حال توسعه و تولید است. به‌نظر می‌رسد که تمامی حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره نسخه جدید این بازی محبوب درست باشند. ما احتمال می‌دهیم این بازی در نمایشگاه E3 2019 که ماه آینده برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. اکانت توییتری بازی نیز به‌طور غیرمستقیم این موضوع را تایید می‌کند.

طبق مشاهدات ما، شرکت یوبی‌سافت اکانت جدیدی از این بازی را با نام Watch Dogs UK در شبکه اجتماعی توییتر ایجاد کرده است. تاریخ ایجاد این حساب کاربری به اوایل ماه مه برمی‌گردد و هیچ پستی در این اکانت وجود ندارد. آواتار و تصویر پروفایل این حساب مربوط به نسخه دوم Watch Dogs بوده اما یک سوال در مورد این موضوع پیش می‌آید؛ چرا کمپانی یوبی‌سافت اکانت جدیدی را برای نسخه قدیمی این بازی ایجاد کرده است؟!

این سوال به پاسخ‌های متعدد و مشابهی می‌رسد. احتمال می‌رود که این اکانت توییتر بعدا به حساب کاربری رسمی بازی واچ داگز 3 تبدیل شده و تبلیغات و اخبار این بازی را منتشر کند. این گمانه‌زنی بسیار منطقی است، زیرا با‌توجه به این که Watch Dogs 2 در سال 2016 منتشر شده، هیچ شرکت یا فردی برای یک بازی قدیمی حساب کاربری ایجاد نمی‌کند.

ما هنوز مطمئن نیستیم که این بازی در طول سال جاری عرضه خواهد شد یا خیر. اما باید تا برگزاری نمایشگاه E3 2019 صبر کرده و منتظر معرفی احتمالی واچ داگز 3 بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH