هواوی پاسخ تهدیدات گوگل را داد!

ظاهرا مشکلات سیاسی بین چین و آمریکا باعث شده تا بزرگ‌ترین شرکت کشور چین یعنی هواوی نیز دچار مشکلاتی شود و پس از اعلام گوگل مبنی بر آنکه به‌روزرسانی‌های تازه اندروید برای محصولات هواوی ارایه نخواهد شد، این کمپانی نیز بیانیه‌ای صادر کرده که در آن بر تعهدات خودش نسبت به کاربران تاکید کرده و بر ساخت یک سیستم عامل امن و اختصاصی نیز در پایان اشاره نموده است.

هواوی در این بیانیه می‌گوید: هواوی سهم قابل توجهی در توسعه و رشد اندروید در سراسر جهان دارد. به عنوان یکی از شرکای کلیدی جهانی اندروید، ما همکاری نزدیکی با آن‌ها داشته‌ایم که به نفع کاربران و این صنعت بوده است.

هواوی همچنان به ارایه به‌روز رسانی‌های امنیتی و خدمات پس از فروش به تمام محصولات موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت خود ادامه می‌دهد که شامل محصولاتی می‌شود که در بازار موجود بوده و یا پیش از آن فروخته شده است.

ما به ساخت یک اکوسیستم نرم‌افزاری امن و پایدار به منظور عرضه بهترین تجربه‌ کاربری به خریداران خود در سراسر دنیا ادامه خواهیم داد.

به‌طور حتم این مشکلات می‌تواند بر روی کسب و کار این برند رو به رشد تاثیر منفی بگذارد اما از سوی دیگر به نفع گوگل و اندروید نیز نخواهد بود، چرا که هواوی یکی از عوامل اصلی در رشد اندروید بوده و با ایجاد محدودیت برای آن، گوگل به نوعی خودش را نیز دچار تحریم خواهد کرد، امری که این شرکت در حال حاضر به ناچار تن به آن داده است و بایستی منتظر ماند و دید ادامه این جنجال‌ها بین دو کشور چین و آمریکا چه سرانجامی خواهد داشت.

2 در مورد “هواوی پاسخ تهدیدات گوگل را داد!”

  1. چینی ها ثابت کردن که می تونن راهی بسازند وقتی راهی نباشد. بر خلاف ما که عملکردمان در تحریم ها دور زدن وبی راهه رفتن بوده.

    3
    22
  2. چقدر کثافتن ای آمریکاییها فرصت طلبای نامرد دیدن با هواوی نمیتونن رقابت کنن چه فیلمی درآوردن مرگ بر امپریالیزم

    8
    22

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH