هدفون‌های بی‌سیم ارزان‌قیمت‌تر سونی با قابلیت حذف نویز و باس فوق‌العاده عرضه می‌شوند

چنان‌چه به‌دنبال یک جفت هدفون ممتاز با قابلیت حذف نویز در بازار هستید؛ در این‌صورت در بازه قیمتی 300 تا 350 دلار گزینه‌های متعددی را پیش رو نخواهید داشت. 2 کمپانی بوز و سونی با عرضه محصولات پیشرفته خود برای طرفداران موسیقی در این حوزه به شهرت دست یافته‌اند.

چنان‌چه قادر به پرداخت هزینه لازم جهت خریداری یک جفت هدفون Sony WH-1000XM3 یا Bose QuietComfort 35 Series II نیستید؛ در این‌صورت کماکان می‌توانید یک جفت هدفون جدید با قابلیت حذف نویز و برچسب قیمتی بسیار ارزان‌تر را خریداری نمایید.

اوایل وقت امروز اعلام شد که هدفون WH-XB900N سونی، جایگزینی قابل‌دسترس‌تر برای افرادی است که به فناوری نویز کنسلینگ احتیاج دارند. این هدفون‌ها تنها 250 دلار قیمت داشته و قابلیت‌هایی مشابه با هدفون‌های ممتاز 1000XM3 کمپانی را همراه با باس فوق‌العاده (به‌دلیل استفاده از نام مدل XB) در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این هدفون‌ها از طراحی تاشو و پنل کنترلی لمسی بر روی بدنه گوشی برخوردار هستند. البته هدفون‌های بی‌سیم WH-XB900N Extra Bass سونی از یک میکروفون داخلی جهت ارتباط با دستیار گوگل اسیستنت نیز بهره می‌گیرند. بعلاوه این هدفون‌ها از اتصال NFC و بلوتوث پشتیبانی خواهند کرد.

از نظر مدت زمان شارژدهی باتری، سونی ادعا می‌کند که هدفون‌های جدید با یک نوبت شارژ می‌توانند تا حداکثر 30 ساعت به پخش موسیقی بپردازند. بعلاوه با شارژ حدودا 4 ساعته باتری، انرژی موردنیاز هدفون‌ها برای 1 روز کامل تامین خواهد شد و این موضوع واقعا شگفت‌انگیز است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH