سونی بازار پایین رده‌ها را تکان می‌دهد، اسمارتفونی با کیفیت، اما ارزان!

sony-xperia-e1

سونی با معرفی یک تلفن ارزان قیمت به نام ای 1، آمده است تا در سه بازار پاینن رده‌ها، میان رده‌ها با معرفی دو فبلت خوش قیمت و کیفیت بالاها پیشرو باشد.

بهترین چیزی که درباره ای 1 وجود دارد این است که از کیفیت بدنه و ظاهر این اسمارتفون به دلیل قیمت ارزانش کاسته نشده است و در ظاهر دقیقا شبیه به زد 1 کامپکت است. سازندگان این دستگاه قول داده‌اند که بدنه این تازه وارد به مانند دیگر اسمارتفونهای خوش ساخت این برند، مقاوم و همه چی تمام باشد.

با نگاه به صفحه نمایش بود که فهمیدیم علت این ارزانی و پایین رده بودن این اسمارتفون دقیقا چیست. یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 800×400 پیکسل WVGA با چگالی پیکسلی ppi233 این هوشمند را همراهی می‌کند که البته زیاد هم بد نیست.

فعلا اطلاعاتی از چیپست درونی این بدنه با کیفیت وجود ندارد، البته خود کمپانی به تعداد هسته‌ها و فرکانس اشاره‌هایی کرده است( دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز). 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصاتی هستند که تا به حال از آنها گفته شده است.

بر روی این هوشمند کوچک، اسپیکرهای 100dB سونی تعبیه می‌شوند که نوید صدای بسیار بلندی را می‌دهند. برای آنهایی هم که به دنبال تلفنهای دو سیمکارته هستند باید بگوییم که نسخه دو سیم کارته‌ای از این هوشمند میان رده نیز موجود خواهد بود.

فعلا هیچ حرفی از زمان عرضه و قیمت این اسمارتفون زده نشده است، اما طبق محاسبات انجام شده نباید بالاتر از 240 دلار باشد.

4 در مورد “سونی بازار پایین رده‌ها را تکان می‌دهد، اسمارتفونی با کیفیت، اما ارزان!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH