احتمال عرضه اسمارت‌فون فوق‌مقاوم جدید سامسونگ طی سال جاری

هندست‌های سری Xcover سامسونگ مخصوص مشتریانی هستند که مقاومت بالای اسمارت‌فون را به مشخصات فنی آن ترجیح می‌دهند. کمپانی کره‌ای به‌طور معمول حدودا هر 2 سال یک‌بار یک دستگاه Xcover جدید را عرضه می‌کرد و این موضوع بدان معناست که محصول جدید این سری طی سال جاری عرضه خواهد شد.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی Xcover 4

پیش‌تر و در سال 2015 گوشی Xcover 3 روانه بازار شد؛ در حالی‌که مدل Xcover 4 در سال 2017 پا به بازار گذاشت. لذا عرضه اسمارت‌فون Xcover 5 طی سال جاری توسط سامسونگ نیز اقدامی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ مگر آن‌که این تولیدکننده اسمارت‌فون تصمیم بگیرد عرضه سری مذکور را کاملا متوقف نماید.

البته ظاهرا این سناریو در خصوص سری Xcover صادق نخواهد بود؛ چرا که اعضای انجمن GalaxyClub  به دستگاهی رونمایی نشده در یکی از خرده‌فروشی‌های آلمان اشاره نموده‌اند. گوشی جدید، Xcover 5 نام‌گذاری نخواهد شد؛ بلکه با نام Xcover 4S عرضه می‌شود. این الگوی نام‌گذاری بدان معناست که هندست جدید در مقایسه با مدل عرضه شده در 2 سال گذشته ارتقاء چشمگیری را تجربه نخواهد کرد.

بر اساس اطلاعات فهرست، گلکسی Xcover 4S با برچسب قیمتی 250 یورویی عرضه خواهد شد. این قیمت‌گذاری بدان معناست که هندست مذکور یک محصول میان‌رده و نه رده بالا به‌شمار می‌رود. خرده‌فروشی آلمانی هیچ‌گونه تصویر یا جزئیاتی در خصوص مشخصات فنی دستگاه منتشر نکرده است؛ اما نخستین هفته از ماه ژوئن به‌عنوان چارچوب زمانی عرضه این گوشی در نظر گرفته شده است.

این نخستین بار نیست که اخباری پیرامون عرضه یک اسمارت‌فون فوق‌مقاوم جدید توسط سامسونگ به گوش می‌رسد؛ اما این‌بار با موثق‌ترین خبرها در این زمینه سروکار داریم. ظاهرا گلکسی Xcover 4S با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ اما این موارد تنها اطلاعات منتشر شده در خصوص مشخصات گوشی آینده سامسونگ محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH