گوگل اسامی اسمارت‌فون‌های هواوی P30 پرو و میت X را از وب‌سایت اندروید حذف کرد!

تنها چند روز پس از حذف نام اسمارت‌فون هواوی میت 20 پرو از فهرست دستگاه‌های دریافت‌کننده اندروید Q بتا، گوگل وب‌سایت رسمی اندروید را به‌روزرسانی نمود (به گفته وب‌سایت 9To5Google) و نام هواوی P30 پرو یا گوشی تاشوی هواوی میت X دیگر در آن رویت نمی‌شود.

پیش از اعمال ممنوعیت ایالات‌متحده بر محصولات هواوی، اسمارت‌فون‌های کمپانی همراه با چند گوشی دیگر در 2 دسته مهم قرار داشتند. مشخصا هواوی میت X به‌همراه گوشی‌هایی نظیر گلکسی S10 5G، ال‌جی V50 ThinQ 5G و شیائومی می میکس 5G در دسته‌ای تحت عنوان “جدیدترین و بهترین” طبقه‌بندی شده بودند.

تصاویر وب‌سایت پیش و پس از اجرای به‌روزرسانی

پیش‌تر قرار بود اسمارت‌فون تاشوی هواوی در ماه ژوئن عرضه شود؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که ناتوانی کمپانی در ادامه همکاری با گوگل بر عرضه این هندست به چه ترتیبی تاثیر خواهد گذاشت. با این همه پرچم‌دار مذکور احتمالا همانند گوشی اخیرا معرفی شده آنر 20 پرو از سد فرآیند دریافت تائیدیه گوگل عبور نخواهد کرد.

بعلاوه در بخش پایینی صفحه و قسمتی مجزا موسوم به “گزینه‌های محبوب”، گوگل به اسامی برخی اسمارت‌فون‌های اندرویدی مجهز به دوربین‌های قدرتمند در بازه‌های قیمتی مختلف اشاره می‌کند. در حال حاضر این فهرست شامل گوشی‌های پیکسل 3، موتو G7 و پرچم‌دار سال گذشته وان‌پلاس 6T است؛ اما پیش از اعمال ممنوعیت علیه هواوی، اسمارت‌فون P30 پرو نیز در این فهرست حاضر بود.

تصاویر وب‌سایت پیش و پس از اجرای به‌روزرسانی

بعلاوه نام هواوی در فهرست “برندهای برجسته” نیز مشاهده نمی‌شود. با این‌حال اکنون مشخص نیست که آیا پیش از اعمال ممنوعیت، نام کمپانی در این دسته حاضر بوده یا خیر. به‌هرحال در مقطع کنونی این فهرست از اسامی سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، گوگل، نوکیا و شیائومی میزبانی می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH