زمان عرضه سیستم عامل ویندوز 9، تایید شد!

windows_9

شایعات بسیاری درباره ویندوز شماره 9 مایکروسافت تاکنون منتشر شده است؛ نسخه‌ای که می‌خواهد سری ویندوز را متحول کند و رایانه‌های خانگی را از شکست بسیار بزرگی رهایی بخشد. بد نیست که بدانید این شماره، با نام کد ویندوز ” Threshold ” شناخته می‌شود و قرار است که نسخه‌ای باشد تا دو شماره از سیستم عامل‌های ویندوز 8،7 و RT را متحد نماید.

Paul Thurrott، خبرنگار مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که ویندوز بعدی، ویندوز 9 نام‌گذاری شده و برای عرضه در ماه آپریل سال 2015 میلادی، برنامه ریزی شده است. متاسفانه هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه واکنشی به این خبر نشان داده و آیا عرضه ویندوز 9 را در سال آینده، تایید خواهد کرد یا خیر!

نسخه مخصوص این سیستم عامل، در ماه آپریل سال جاری در کنفراس مایکروسافت، ارائه خواهد شد و در سال 2015، نسخه نهایی آن ارائه می‌شود. خبرهایی از گوشه و کنار، گفته‌اند که در ویندوز 9، منوی استارت باز خواهد گشت و همچنین گزینه‌ای برای اجرای برنامه های رابط کاربری مترو بر روی دستکاپ، وجود دارد. سایت InfoWorld به‌تازگی اعلام کرده که هنوز برنامه نویسی ویندوز 9 شروع نشده است.

البته یک خبر بزرگ دیگر باقی مانده و آن، ادغام دو سیستم عامل ویندوز فون و RT از سوی مایکروسافت خواهد بود. به‌نظر شما چه سرنوشتی در انتظار پسر سیستم عاملی و آمریکایی، استیو جابز است؟! آیا PC یا رایانه‌های خانگی، به‌زودی از بازار خارج می‌شوند و جای خود را به تبلت‌ و اندروید واگذار خواهند کرد؟!

2 در مورد “زمان عرضه سیستم عامل ویندوز 9، تایید شد!”

  1. به نظر من تبلت یه چیز بیخوده من گوشی هوشمند 5 اینچی رو ترجیح میدم تبلت عمرا نمیتونه کار لپ تاپ رو بکنه البته شاید تبلت پی سی هایی که در آینده میاد بتونه خودش رو به PC نزدیک کنه

  2. قرار بود ویندوز 8.2 رو در اپریل امسال ارائه کنه ولی ظاهرا کنسل شده و رفته ویندوز 9.
    ولی با سابقه ای که از مایکروسافت داریم فکر نمی کنم اینسری اسم ویندوز بشه 9…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH