چگونه یک دستگاه تولید بخار در خانه بسازیم؟

حتما دستگاه‌های تولید بخار زیاد را دیده‌اید که اکثرا از طریق تبدیل آب مایع به گاز، بخار تولید کرده و علاوه بر مرطوب کردن فضا، جلوه قشنگی نیز به محیط می‌بخشند.

حال در ویدئوی زیر می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه با وسایلی ساده یک ماشین تولید بخار بسازید که با استفاده از آب و موتوری که خودتان در آن کار گذاشته‌اید، این بخار را در هوا پراکنده کند.

7 در مورد “چگونه یک دستگاه تولید بخار در خانه بسازیم؟”

  1. ریسکش بالاست در زمن خریم که بریم کم کم ۲۰۰ تومان برای سشوار خرج کنیم که شاید درست از آب در بیاد شاید درست در نیاد . آقا این دستگاه آخرین قیمتش میگیم ۴ میلیون ارزش این را دارد که یک خانه ی بالای ۱ میلیارد کم کم را آتش بزنیم

  2. لطف کنید از این آموزش ها نگذارید. شاید کسی که سر در نمیاره بخواد مثلش درست کنه یه بلایی سر خودش میاره.

    1
    5
  3. دست سازنده درد نکنه اما واقعا عملی نخواهد بود چون اون یه ذره آب تو سرنگ که بعید میدونم واسه نیم ساعت هم جواب بده دوما مگه نباید یکی باشه همون نیم ساعت مدام سرنگ رو فشار بده !!!!شما مخزن رطوبت ساز خرید از بیرون رو 8لیتر آب میکنی نگران اینی که نکنه آبش تموم شه بسوزه و باید حتما هشدار اتمام اب داشته باشه ب عنوان آپشن …حتی اگر این مسائل هم نبود و مشکلی هم نبود باز هم با این همه مراحل و البته مصرف یه سشوار !!!ترجیحم خرید بی دردسر یه رطوبت سازه ?

    3
    19
  4. مکان قرار گیری پنبه درست نیست اگر به هر نحوی اب به پنبه نرسد یا جلوی مکش هوا گرفته شود و فن کار نکند اختمال خطر وجود دارد خطر اتش گرفتن و اتصال کوتاه

    4
    12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH