نسخه جدید تبلت نکسوس 10 با اندروید 4.5، ارائه خواهد شد!

nexus-10

به‌نظر می‌‎رسد که به‌این زودی‌ها نباید منتظر ارائه نسخه کیک پای لیمو سیستم عامل اندروید گوگل باشیم چراکه به‌تازگی، @evleaks خبر داده نسل بعدی تبلت نکسوس 10 گوگل با اندروید نسخه 4.5  معرفی خواهد شد.

برطبق این خبر، کمپانی سامسونگ نکسوس 10 جدید را طراحی و عرضه می‌کند. این برخلاف گزارش‌هایی است که قبلا ال‌جی را به عنوان سازنده نسل جدید تبلت‌های نکسوس 10، معرفی کرده بودند. همچنین از آن‌جایی که کمپانی‌‎های ایسوس و ال‌جی، تولید محصولات نکسوسی جدید گوگل را بر عهده گرفته‌اند، پیش‌بینی می‌شد که گوگل تولید نسخه جدید تبلت 10 اینچی خود را به یکی از آن‌دو واگذار نماید.

در خبری که از سوی @evleak ذکر شده است، نسل جدید تبلت نکسوس 10 از یک صفحه نمایش 1600 در 2560 پیکسلی استفاده می‌کند. دوربین جلو، 3 مگاپیکسلی و دوربین پشتی نیز، 5 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالا در این تبلت، سامسونگ از پردازنده Exynos 5 خود و 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند و قصد دارد تا نسل جدید تبلت نکسوس 10 گوگل را در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی ارائه نماید.

بعید است که گوگل در نسخه 4.5 سیستم عامل اندروید خود، رابط کاربری‌ را تغییر دهد و به‌نظر می‌رسد هدف از ارائه این نسخه، بهبود و رفع مشکلات نرم افزاری نسخه کیت‌کت می‌باشد. بد نیست بدانید که نسخه‌های پیشین تبلت نکسوس 10 دیگر در فروشگاه گوگل پلی استور، به‌فروش نمی‌رسند و این موضوع، نوید عرضه زودهنگام نسل جدید تبلت نکسوس 10 را به طرفدران تبلت‌های نکسوسی گوگل می‌دهد!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH