آلکاتل 2010، یک تاشوی دوست داشتنی!

Alcatel-2010

با یادی از گذشته‌ها و دورانی که تلفن‌های تاشو در اوج خود بودند، آلکاتل 20.10 یک تلفن زیبای تاشو بوده که دارای ویژگی‌های فراوانی است. ویژگی‌هایی چون فیسبوک، توییتر، پلیر MP3، رادیو اف ام و البته بلوتوث تا به شما امکان اتصال هندزفری برای برقراری تماس را هم بدهد.

باریکی، روانی و سبک وزنی (95 گرم) از آلکاتل 20.10یک تلفن تاشوی شیک می‌سازد که از نظر کارایی در سطح بالایی قرار می‌گیرد و ویژگی‌های کار آمدی ارایه می‌دهد. این تلفن هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش2.4 اینچی با رزولوشن 240×320 پیکسل و چگالی پیکسلی 167ppi بوده و از شبکه نسل دوم پشتیبانی می‌کند.

با باتری 750 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای آن، کار با گوشی مناسبی خواهد بود. این باتری توان کار تا 450 ساعت به صورت استند بای و بیش از 360 دقیقه مکالمه را دارد.

خوشبختانه این تلفن مجهز به یک دوربین 2 مگا پیکسلی هم است که خیال‌تان را از بابت عکس‌برداری راحت می‌کند. شاید دوربین در کیفیتی که مد نظرتان است نباشد و البته فقدان فلش، امکان عکسبرداری در نور کم را نمی‌دهد، اما برای تصویر برداری‌های معمولی مناسب عمل می‌کند.

پردازنده در نظر گرفته شده برای این تلفن از نوع تک هسته‌ای با فرکانس کاری 260 مگاهرتز است و رم آن64 مگابایت است. با توجه به آنکه شما با یک فیچر فون طرف هستید، چنین سخت‌افزاری عملکرد مناسبی دارد.

حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ مگابایت است و از شکاف کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند که قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت را دارد. اینکه بتوانید برای چنین مدل ساده‌ای تا این اندازه حافظه داشته باشید، جزء شگفتی‌های بازار است و در هیچ یک از دیگر مدل‌های مشابه از برندهای دیگر چنین چیزی را نخواهید دید. مخصوصا با قابلیت پشتیبانی از MP3، این دستگاه می‌تواند یک پلیر خوب هم باشد.

این محصول آلکاتل را می‌توانید با گارانتی یاس از بازار تهیه کنید.

2 در مورد “آلکاتل 2010، یک تاشوی دوست داشتنی!”

  1. محمد فخرالدینی

    به نصبت قیمتش کارای و خوشگلیهای زیادی داره من 10 ساله آلکاتل های زیادی داشتم چو لوازم مخابراتی همراه اول مارک آلکاتل هستند با دکلها ارتباط بهتری در آنتندهی برقرار میکنن

  2. خوبه، ولی دوست داشتنی نیست 😐
    اگه روی درش، حداقل یه نوار کوچیک بود که اس ام اس ها و میسد کال ها رو نشون میداد، اونموقع دوست داشتنی میشد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH