ROG

تاریخ عرضه رسمی جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس با نام راگ‌فون 2 مشخص شد

پس از آن که ایسوس اعلام کرد تمرکز خود را بر روی اسمارت‌فون دیگری گذاشته و چند هفته قبل از آخرین پرچم‌دار خود به صورت رسمی رونمایی کرد، حالا جدیدترین جزییات رسمی از دومین گوشی گیمینگ شرکت تایوانی مشخص شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، راگ‌فون 2 دو در سه ماهه مالی سوم سال 2019 عرضه خواهد شد. گفتنی است مدل قبلی این اسمارت‌فون نیز در بازه زمانی مشابه و در ژوئن سال 2018 وارد بازار شد.

ROG فون 2

در پستی که در Weibo منتشر شده بود، آمده است که ROG فون 2 در ماه جولای به بازار چین ورود پیدا می‌کند. همچنین در ادامه این پست خبر از همکاری ایسوس با شرکت Tencent Games جهت بهبود اسمارت‌فون جدید تایوانی‌ها داده شده است. شرکت چینی Tencent Games علاوه بر در اختیار داشتن چند رسانه اجتماعی و سرویس‌های مختلف موسیقی، سهم بزرگی در موفقیت بازی‌هایی چون فورتنایت و PUBG داشته است. همین موارد کافی است تا Tencent را تبدیل به شریکی عالی برای ایسوس کند. البته این شرکت پیش‌تر یک قرارداد همکاری نیز برای بهبود اسمارت‌فون Razer در ماه مارس بسته بود. به عبارت دیگر در این زمینه، هر گونه بهبود در ROG فون 2 را در Razer فون 3 نیز مشاهده خواهیم کرد.

متاسفانه اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات جدیدترین گوشی گیمینگ شرکت ایسوس در دسترس نیست. با این وجود باید منتظر حضور قوی‌ترین پردازنده این روزهای بازار، یعنی اسنپدراگون 855، یک صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا، مقدار رم قابل قبول و در بهترین حالت دوربینی بهبود یافته در این گوشی باشیم. لازم به یادآوری است که حضور اولین نسل از ROG فون در بازار آمریکا، ماه‌ها پس از رونمایی رسمی از آن طول کشید و گفته می‌شود باید منتظر تاخیری مشابه برای جدیدترین نسل این هندست نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH