میزو جدیدترین اسمارت‌فون‌های خود را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند

چینی‌ها در حال تدارک برای راه‌اندازی یک جشنواره فروش بزرگ دیگر هستند که در هجدهم ژوئن برگزار خواهد شد. در این روز فروشگاه آنلاین JD.com اجناس بسیاری را عرضه خواهد کرد. بسیاری از دیگر شرکت‌ها نیز از این فرصت استفاده کرده و آمادگی خود را برای حضور در این فستیوال اعلام کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها نیز میزو خواهد بود که با دست پر در این جشنواره شرکت می‌کند.

میزو

این شرکت چینی شش مدل از آخرین اسمارت‌فون‌های خود را که بیشتر از خانواده گوشی‌های 16 هستند، برای فروش با تخفیف ویژه آماده کرده است. شاید بتوان بهترین گزینه خرید را میزو 16s دانست که با تخفیفی حدودا 70 دلاری عرضه می‌شود. از دیگر گوشی‌های حاضر در این جشنواره می‌توان به میزو 16Xs اشاره کرد که به تازگی رونمایی شده و قرار است از دهم ژوئن وارد بازار شود. شرکت چینی این هندست را در این جشنواره پایین‌تر از قیمت اعلامی عرضه خواهد کرد.

میزو

تمامی گوشی‌های گفته شده در وبسایت اصلی شرکت موجود هستند و در چین قابل خریداری خواهند بود. در حالی که نوت 9 کاهش قیمت موقتی خواهد داشت، دیگر دستگاه‌ها مانند میزو 16 پلاس، 16X و 16 تخفیفی دائمی خواهند داشت که آنها را به گزینه‌هایی ایده‌آل برای خرید تبدیل می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH