تاریخ عرضه دو سوپر گوشی ال‌جی G3 و G Pro مشخص شد!

big

شایعات عرضه پرچمداران در سال 2014 کم کم آغاز شده و کمپانی ال‌جی هم از این روند بی بهره نبوده است. قبلا مشخص شده بود که این شرکت در حال کار بر روی G Pro جدید و البته G3 برای عرضه آن‌ها در نمایشگاه MWC است.

بر اساس شایعات شنیده شده، پرچمدار جدید ال‌جی، یعنی G3 احتمالا در تاریخ 17 می رونمایی خواهد شد! شایعات نشان می‌دهد که در همین حوالی سامسونگ نیز از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 5 رونمایی خواهد کرد!

منابع خبری از مشخصات احتمالی G3 اخباری را منتشر کرده‌اند که قبلا با هم آن‌ها را مرور کرده بودیم. این گوشی دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی است که از فناوری QHD با رزولوشن 1440×2560 پیکسل بهره می‌برد. بر اساس همین شایعات دو کمپانی رقیب یعنی سامسونگ و سونی نیز، پرچمداران خود را با صفحه نمایش‌هایی 5.2 اینچی و البته با کیفیت QHD عرضه خواهند کرد.

ال‌جی همچنین اعلام کرده است که در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC از گوشی G Pro خود رونمایی خواهد کرد. ( نسخه پیشین این گوشی یعنی optimus G Pro نیز در نمایشگاه MWC رونمایی شد).

نسل دوم این فبلت قدرتمند احتمالا دارای صفحه نمایشی 5.9 اینچی با کیفیت QHD خواهد بود. در خصوص سایر مشخصات این گوشی هنوز مطالبی عنوان نشده است. اما در خصوص پردازنده این پرچمدار می‌توان مطمئن بود که از اسنپدراگون سری 8 استفاده شده است (به احتمال زیاد 805).

به زودی سایر مشخصات این پرچمداران نیز درز خواهد کرد، پس زیاد لازم نیست منتظر بود!

2 در مورد “تاریخ عرضه دو سوپر گوشی ال‌جی G3 و G Pro مشخص شد!”

  1. با این سرعتی که نمایشگرهای تلفن همراه پیش میره احتمالا تا چند سال اینده از تبلتها هم بزرگتر خواهد شد . و با این سرعتی که سی پی یو ها پیش میره از نرم افزارها جلو میزنن

  2. این ال جی دیگه داره گندشو در میاره..
    مگه جی2 چشه که میخواد جی3 رو بده؟؟؟

    مگه جی2 کوچیک بود که جی3 رو میخواد بزرگتر کنه؟
    مگه ما گوشی در اندازه سینی میتونیم دستمون بگیریم؟
    از این کار الجی اصلا خوشم نیومد.
    کلاس کاریش رو آورد پایین 😐 😐 😐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH