اسمارت‌فون شیائومی Mi 9T پرو در گیک‌بنچ رویت شد

در بحبوحه طرح شایعات پیرامون اسمارت‌فون Mi 9T اکنون مشخص شده که شیائومی عرضه گوشی Mi 9T پرو را در دستور کار خود قرار داده است. اخیرا یک گوشی جدید با مشخصاتی مشابه ردمی K20 پرو در فهرست گیک‌بنچ ظاهر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که ردمی K20 پرو احتمالا تحت‌عنوان Mi 9T پرو در سراسر جهان عرضه می‌شود. به همین ترتیب انتظار می‌رود که ردمی K20 نیز تحت‌عنوان Mi 9T به بازارهای جهانی عرضه شود. همچنین اسمارت‌فون Mi 9T پرو به‌همراه نسخه معمولی Mi 9T احتمالا در روز 12 ژوئن عرضه خواهند شد.

فهرست جالب‌توجهی که روز جمعه در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شده است نه‌تنها موجودیت چنین دستگاهی را موردتائید قرار می‌دهد؛ بلکه از مشخصات کلیدی گوشی Mi 9T پرو نیز رونمایی می‌کند.

شیائومی احتمالا اسمارت‌فون‌های Mi 9T و Mi 9T پرو را در روز 12 ژوئن به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد

این فهرست نشان می‌دهد که گوشی با سیستم‌عامل اندروید 9 پای عرضه شده و توان پردازشی آن نیز از طریق یک تراشه 8 هسته‌ای به‌همراه 8 گیگابایت رم تامین می‌شود. این اطلاعات، مشابه مشخصات اسمارت‌فون ردمی K20 پرو در فهرست دیتابیس گیک‌بنچ هستند.

بعلاوه فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که دستگاه Mi 9T پرو تست شده توسط اپلیکیشن بنچمارک ظاهرا در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 3453 و 10363 را کسب نموده است. این ارقام با نتایج ثبت شده توسط گوشی ردمی K20 پرو در تست پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای شباهت قابل‌توجهی دارد. نسخه‌ای از ردمی K20 پرو با رم 8 گیگابایتی در فهرست گیک‌بنچ ظاهر شده و در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ ترتیب امتیازات 2963 و 10109 را به خود اختصاص داده است.

شیائومی Mi 9T پرو با مشخصاتی مشابه ردمی K20 پرو در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است

با توجه به اطلاعات کمی استخراج شده از فهرست گیک‌بنچ انتظار می‌رود که Mi 9T پرو به‌عنوان نسخه جهانی گوشی ردمی K20 پرو معرفی شود. همچنین به‌طور مشابه پیش‌بینی می‌شود که ردمی K20 نیز تحت‌عنوان Mi 9T روانه بازارهای جهانی شود. وب‌سایت MySmartPrice برای نخستین بار فهرست گیک‌بنچ اسمارت‌فون Mi 9T پرو را منتشر کرد.

شیائومی در خصوص گوشی Mi 9T پرو به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است؛ بنابراین در مقطع کنونی یقینا بایستی به صحت‌وسقم اطلاعات مطرح شده با دیده تردید نگاه کرد.

در عین‌حال شیائومی گوشی Mi 9T خود را در روز 12 ژوئن رسما عرضه خواهد کرد. بر اساس شایعات پیش‌تر مطرح شده، این هندست با قیمت‌گذاری پایه 19 هزار پیزو (تقریبا معادل 25500 روپیه) در فیلیپین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH