رندر گوشی تاشو اوپو

پتنت جدیدی از گوشی تاشو اوپو با دوربین سلفی پاپ آپ منتشر شد

اگر از طراحی دوربین‌های سلفی پاپ آپ رضایت ندارید و برای داشتن یک موبایل تمام صفحه، گوشی‌های تاشو را ترجیح می‌دهید باید بگوییم به هیچ عنوان سراغ گوشی تاشو اوپو نروید چرا که مجهز به دوربین سلفی بیرون جهنده عجیبی است که احتمالا از آن خوش‌تان نخواهد آمد!

برندهای مختلفی همچون وان پلاس، اوپو، ویوو، شیائومی و حتی سامسونگ برای عرضه یک گوشی تمام صفحه به سراغ دوربین‌های سلفی پاپ آپ یا چرخشی رفته‌اند که مناسب سلیقه برخی از کاربران تلفن‌های هوشمند نیست. برخی نیز نگران خراب شدن دوربین سلفی پس از استفاده زیاد هستند.

در چنین حالتی، گوشی تاشو گزینه مناسبی برای خرید یک گوشی تمام صفحه است اگر چه در برخی گوشی‌ها همانند سامسونگ باز هم شاهد زائده‌ای روی نمایشگر برای جایگیری دوربین سلفی هستیم.

اما اوپو باز هم در گوشی تاشوی خود به سراغ دوربین پاپ آپ عجیبی رفته است که تا پیش از این چنین طرحی را در اسمارتفون‌ها ندیده بودیم. طبق پتنت منتشر شده این گوشی به بیرون تا می‌شود و نمایشگر آن شدیدا در معرض آسیب قرار دارد. طبیعتا هیچ خریداری دوست ندارد مدتی کوتاه پس از خرید گوشی، مجبور به تعویض نمایشگر آن شود.

همچنین دوربین سلفی پاپ آپ گوشی تاشو اوپو مجهز به دو دوربین بوده که در وسط آن‌ها فلاش LED قرار دارد. در پایین گوشی نیز شاهد درگاه USB، جک هدفون و حفره‌های خروجی صدا هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH