ساعت هوشمند Amazfit Verge 2

ساعت هوشمند Amazfit Verge 2 معرفی شد؛ مجهز به ECG و ارزان‌تر از اپل واچ 4

شرکت Huami که از زیرمجموعه‌های شیائومی بوده ساعت هوشمند Amazfit Verge 2 را معرفی کرد که مجهز به یک سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) بوده و بسیار ارزان‌قیمت‌تر از اپل واچ 4 است.

یکی از جذاب‌ترین امکانات اپل واچ 4 مجهز بودن آن به الکتروکاردیوگرام یا همان ECG است که می‌تواند به سادگی نوار قلب کاربر را در قالب یک فایل PDF به وی ارایه دهد. همچنین این قابلیت می‌تواند به طور کامل بیماری‌ها و اختلال‌های قلبی و عروقی احتمالی را در بدن کاربران تشخیص دهد و ضامن سلامتی آن‌ها شود.

ساعت هوشمند Amazfit Verge 2 مجهز به ECG و سنسور ضربان قلب بهینه است و امکان ذخیره سازی داده‌های ECG به مدت 7 روز در این ساعت وجود دارد.

همچنین این هندست از سیم‌کارت‌های eSIM پشتیبانی کرده و امکان اتصال به تمامی اپراتورهای مخابراتی چین را داراست. این بدان معناست که می‌توان از این ساعت برای برقراری تماس نیز استفاده کرد.

در حالی که مشخص نیست آیا نسخه جهانی این ساعت نیز از eSIM پشتیبانی خواهد کرد؛ Verge 2 به تکنولوژی شبکه نوار باریک (narrowband network) مجهز شده است، که این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد در شرایط اورژانسی بدون نیاز به جفت شدن ساعت با یک گوشی هوشمند، وضعیت خود را گزارش کند و از نیروهای امدادی درخواست کمک کند.

همچنین کاربران چینی ساعت هوشمند Amazfit Verge 2 می‌توانند از سیستم پرداخت آفلاین Alipay استفاده کنند.

نگاهی به مشخصات سخت افزاری Amazfit Verge 2

Verge 2 دارای نمایشگر دایره‌ای شکل 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 است. این ساعت هوشمند دارای چیپست Snapdragon Wear 2500 بوده که با 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است.

ظرفیت باتری این ساعت 420 میلی آمپرساعت بوده و تا 28 ساعت دوام خواهد داشت، همچنین از NFC، بلوتوث 4.2 و اتصالات Wi-Fi پشتیبانی می‌کند.

Verge 2 با گواهینامه IP68 (مقاوم برابر آب و غبار) عرضه شده و می‌تواند حداکثر تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری زیر آب دوام بیاورد.

این ساعت هوشمند با سیستم ‌عامل‌های iOS 10 به بالا و اندروید 4.4 به بالا همگام می‌شود.

قیمت و زمان عرضه

ساعت هوشمند Amazfit Verge 2 را می‌توان از هم‌اکنون پیش خرید کرد. یک مدل محدود از نسخه Avengers این ساعت وجود دارد که دارای بندها و تم‌های مخصوص این عنوان است و 216 دلار قیمت دارد. مدل مجهز به ECG برچسب قیمتی 187 دلاری دارد که دارای بندهای چرمی و سیلیکونی است. نسخه استاندارد آن نیز 144 دلار قیمت داشته و بند سیلیکونی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH