گوشی‌های آلکاتل را از اینجا بخرید: مرکز فروش یاس!

Alcatel-RoadShow-11

آلکاتل یکی از قدیمی‌ترین سازندگان گوشی تلفن همراه در دنیا است که بسیاری از افراد، خاطرات بسیار خوشی را با آن سپری کرده‌اند. حال این کمپانی فرانسوی حضوری دوباره در کشور ما پیدا کرده و از طریق یک شریک تجاری قدرتمند به نام یاس جهان، پای به کشور ما گذاشته است.

شرکت یاس که تا پیش از این نمایندگی برندهای معتبری چون اچ‌تی‌سی و ال‌جی را بر عهده داشته، کار فروش انحصاری محصولات آلکاتل در ایران را نیز تقبل نموده و با وارد کردن مدل‌های بسیار متنوعی از این سازنده فرانسوی، قصد دارد تا خاطرات ایرانی‌ها را از آن بازسازی کند.

به این بهانه سری به فروشگاه مرکزی آلکاتل در بازار موبایل ایران، طبقه دوم زدیم تا از شرایط کاری آن بیشتر با خبر شویم.

شماره تلفن مرکز خرید آلکاتل در بازار موبایل: ۰۲۱۶۶۳۴۷۳۲۵

نکته اولی که در ورود به این RoadShow بزرگ به نظر می‌رسد، دیزاین خاص و زیبای آن است که از ترکیب رنگی سفید و آبی روشن بهره گرفته شده است. تمام مدل‌های موجود در بازار کشورمان در این مکان گردآوری شده و علاقه‌مندان می‌توانند به رایگان با آن‌ها کار کنند. ضمن اینکه کارکنان این مرکز، پاسخگوی تمام سوالات و نیازهای خریداران هستند.

Alcatel-RoadShow-5

علیرضا سیاری، مدیر این فروشگاه در ارتباط با استقبال خریداران از گوشی‌های آلکاتل با گارانتی یاس می‌گوید: ما کلا ۱۵ مدل گوشی داریم که ۷ مدل فیچر فون و ۸ نمونه گوشی‌های هوشمند هستند. وی استقبال از تمام مدل‌ها را بسیار عالی توصیف کرد و درباره راه‌اندازی فروشگاه گفت: ما از تاریخ ۲۸ آبان کار فروش محصولات را آغاز کرده‌ایم و همه روزه از ۱۰ صبح تا ۹ شب در خدمت علاقه‌مندان هستیم.

سیاری درباره دلیل استقبال کاربران از آلکاتل افزود: سابقه بسیار خوب یکی از این دلایل است. همچنین قیمت مناسب، کیفیت بالا و استحکام عالی از دیگر مزایای محصولات آلکاتل محسوب می‌شوند. وی در این ارتباط اضافه کرد: یکی از نقاط قوت دیگر ما مراجعه بسیار پایین خریداران به مراکز پشتیبانی است که می‌توان آن را در حد صفر دانست و این امر نشان از کیفیت بسیار بالای ساخت محصولات آلکاتل دارد.

شماره تلفن مرکز پشتیبانی گارانتی یاس: ۰۲۱۸۵۶۸۵

لازم به ذکر است که سه مرکز پشتیبانی یاس در تهران، آماده ارایه هر گونه خدمات پس از فروش به خریداران آلکاتل است. در ادامه تصاویری از این مرکز در بازار موبایل تهران را مشاهده می‌کنید.

Alcatel-RoadShow-10 Alcatel-RoadShow-9 Alcatel-RoadShow-8 Alcatel-RoadShow-7 Alcatel-RoadShow-6 Alcatel-RoadShow-4 Alcatel-RoadShow-3 Alcatel-RoadShow-2 Alcatel-RoadShow-1

129 در مورد “گوشی‌های آلکاتل را از اینجا بخرید: مرکز فروش یاس!”

  1. سلام من گوشی الکاتل p310x دارم سیرجان میشینم هرجا گشتم السیدیش گیرم نیومد شما دارید برام بفرستید لطفا لطفا جواب بدید ممنون چرا وقتی روشن هست شارژ نمیشه باید خاموشش کنم شارژ بشه و اینترنت میتونمG4 کنم09130416973 السیدی دارید زنگی بزنید

  2. سلام به همگی
    گوشی من در تصادف ال سی دیش شکسته مدتیه دنبال یک گوشی هستم که ال سی دیش سالم باشه اگر کسی هست گوشی با مدل ۷۰۲۵D آرکاتل داره قصد فروش داره خریدارم
    ۰۹۳۸۹۹۵۷۶۰۴

  3. سلام
    آلکاتل وان تاچ مینی دارم چندین ساله
    تاچ و ال سی دی شکسته گیرم نمیاد
    شما سراغ ندارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH