سامسونگ مشغول آماده‌سازی یک تبلت پایین‌رده دیگر با نام گلکسی تب A 2019 است

گلکسی تب S5 تنها تبلتی نیست که سامسونگ قصد عرضه آن به بازار تا پایان سال جاری را دارد؛ چرا که اخیرا اخبار جدیدی پیرامون یک تبلت پایین‌رده منتشر شده است. اخیرا تبلت معرفی نشده گلکسی تب A 2019 در موقعیت‌های مختلف فضای اینترنت رویت شده است. لذا موجودیت این تبلت، فرضیه‌ای بسیار محتمل است.

کاربران انجمن XDA Developers به اطلاعات فراوانی در خصوص تبلت آینده سامسونگ دست یافته‌اند؛ لذا در ادامه به بررسی اجمالی مشخصات سامسونگ گلکسی تب A 2019 می‌پردازیم. در وهله نخست بدیهی است که این تبلت یک محصول رده پایین به شمار می‌آید؛ اما با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE روانه بازار می‌شود.

همچنین اکنون می‌دانیم که گلکسی تب A 2019 با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای فروخته می‌شود و از پردازنده اسنپ‌دراگون 429 ساخت کوالکام همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. اطلاعات به‌دست آمده ادعا می‌کنند که تبلت مذکور مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی خواهد بود؛ بنابراین گلکسی تب A 2019 حقیقتا دستگاه بزرگی محسوب نمی‌شود.

این تبلت با وجود امکان اتصال به شبکه LTE فاقد حسگر اثرانگشت است؛ موضوعی که با توجه به قرارگیری تبلت مذکور در طیف محصولات مقرون‌به‌صرفه کاملا غیر قابل‌فهم به‌نظر می‌رسد. همچنین ظاهرا تبلت آینده برخلاف مدل فعلی 8 اینچی گلکسی تب A از قلم S Pen پشتیبانی نخواهد کرد. اما این خبر هنوز از سوی سامسونگ تائید نشده است.

در خصوص قیمت‌گذاری و زمان عرضه تبلت جدید سامسونگ هیچ‌گونه جزئیاتی منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2019 از گلکسی تب A 2019 جدید خود رونمایی کند. این نمایشگاه در اوایل ماه سپتامبر برگزار می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها این تبلت با برچسب قیمتی حداکثر 200 دلاری روانه بازار خواهد شد. اگرچه این اظهارات صرفا یک گمانه‌زنی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH