یک اکسپریای ناشناخته و مرموز با نام سونی D6503، نشان داده شد!

14

بهتر است که بگوییم سونی اکسپریا Z1S یک مدل تازه از پرچم‌دار سونی یعنی اکسپریا Z1 می‌باشد. اکسپریا Z1S نسبت به مدل اصلی خود، تغییرات جزئی مانند افزایش حافظه داخلی به 32 گیگابایت را شاهد بوده است. به‌نظر می‌‎رسد که سونی به این مدل بسنده نخواهد کرد و قصد دارد تا محصول متفاوت دیگری را از پرچم‌دار دوربین محور اکسپریا  Z1 خود، الگو برداری نماید.

2

چندین عکس، به‌تازگی مدل جدیدی را با نام سونی D6503 نشان می‌دهند که از نظر طراحی، مشابه سونی اکسپریا Z1 است. تغییری که این مدل نسبت به اکسپریا Z1 داشته، باعث شده تا سونی D6503 نازک‌تر به‌نظر برسد. این موضوع ممکن است باعث شود تا مدل ناشناخته‌ و جدید سونی، به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی مجهز بِشود.

The-Sony-D6503-could-be-a-refresh-o1f-the-Sony-Xperia-Z

پایین سونی D6503، سه سوراخ برای بلندگوهای آن در نظر گرفته شده که خود را با بلندگوهای مشبک اکسپریا Z1، جایگزین کرده‌اند. اسلات ورودی کارت حافظه، در سمت راست قرار گرفته و محفظه ورودی سیم کارت نیز، در سمت چپ گنجانده شده است.

The-Sony-D6503-could-be-a-refresh-of-the-Sony-Xperia-Z

برطبق منبعی که این خبر را منتشر کرده، سونی D6503 به‌زودی معرفی خواهد شد. این بدین معنی است که می‌توانیم نسخه‌ی متفاوت اکسپریا Z1 را تا قبل از برگزاری نمایشگاه MWC شهر بارسلون در ماه آینده، ببینیم. بهتر است تا زمان عرضه و معرفی این محصول، منتظر باشیم و ببینیم که دست پخت جدید سونی، چه‌طوری خواهد بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH