دوربین سلفی نوا 5

هواوی نوا 5 از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

هواوی در روز جمعه از سری نوا 5 رونمایی خواهد کرد. این شرکت تلاش زیادی برای تبلیغ این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo کرده است. آخرین اطلاعات منتشر‌شده درباره سری نوا 5 نشان می‌دهند که این تلفن دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

برخلاف شایعات و اخبار منتشر‌شده در ابتدای ماه جاری، دوربین سلفی این دستگاه درون یک بریدگی تعبیه شده و خبری از نمایشگر دارای حفره دوربین نیست. انتظار می‌رود که تمامی مدل‌های سری نوا از همان سنسور GD1 که توسط سامسونگ تولید شده است، استفاده کنند.

به هرحال، احتمال می‌رود که نمایشگر هواوی نوا 5i از یک سوراخ برای جاگذاری دوربین سلفی استفاده کند و نوا 5 از صفحه‌نمایش دارای بریدگی قطره‌ای برای دوربین مکالمه بهره‌مند شود. نوا 5 پرو نیز از همین نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای استفاده خواهد کرد. مدل نوا 5i پرو دارای سوراخ بزرگتری برای تعبیه دوربین سلفی است (شبیه به سری هواوی P20).

درحالی که انتظار می‌رود نوا 5i از چیپست Kirin 710 استفاده کند، اما نسخه معمولی نوا 5 مجهز به پردازنده Kirin 980 خواهد بود. امروز نیز دوباره اطلاعات مربوط به بخش سخت‌افزاری این دستگاه (نوا 5) با شماره مدل SEA-AL10 در سایت Geekbench مورد تایید قرار گرفت. نتایج به‌دست آمده از تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این مدل به نتایج گوشی‌های دارای چیپست Kirin 980 نزدیک بوده و گمانه‌زنی‌ها درباره استفاده این هندست از چیپست 980 را تقویت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH