پیکسل 4 و 4 XL

رندرهای منتشر شده از پیکسل 4 و 4XL نشان از تحولات فراوان در طراحی دارند

اما و اگرهای فراوانی پیرامون اسمارت‌فون‌های بعدی گوگل وجود دارد و سوالات بسیاری در این خصوص پرسیده می‌شود که حتی کارکنان این شرکت هم نمی‌توانند با اطمینان به آنها پاسخ دهند. با این وجود هر روز شاهد انتشار اخبار و شایعاتی پیرامون پیکسل 4 و  4XL هستیم. آخرین اخبار در خصوص این هندست‌ها مربوط به توییتر OnLeaks می‌شد که در آن خبر از تحولات عظیم در طراحی گوشی‌های گوگل داده شد بود. حالا به لطف رندرهای طراحی شده که در همان حساب کاربری منتشر شده است، تصور بهتری از این تغییرات داریم.

پیکسل 4 و 4 XL

در حالی که گفته می‌شود صفحه نمایش پیکسل 4 و 4XL دست نخورده باقی خواهند ماند، OnLeaks حدس می‌زند ابعاد گوشی‌ها دستخوش تغییر شوند. به این ترتیب عضو کوچک‌تر این خانواده با صفحه نمایش 5.6 یا 5.8 اینچی ارایه خواهد شد؛ در حالی که طول آن 147 میلی‌متر، عرض آن 68.9 میلی‌متر و ضخامت آن 8.2 میلی‌متر خواهد بود. عضو دیگر این سری با صفحه نمایش 6.2 یا 6.4 اینچی،  دارای ابعاد 160.4 در 75.2 در 8.2 میلی‌متر خواهد بود.

اولین تغییری که در این خصوص جلب توجه می‌کند، افزایش ضخامت نسبت به پیکسل 3 و نسخه XL است. ضخامت پرچم‌داران حال حاضر گوگل تنها 7.9 میلی‌متر است. برخی ادعا کرده‌اند این تغییر در ضخامت در ارتباط با به کارگیری باتری جدید در این دو هندست است. به عبارت دیگر باتری 2915 میلی‌آمپری حال حاضر با یک باتری 3430 میلی‌آمپری تعویض خواهد شد. نکته جالب توجه دیگر مربوط به افزایش نه چندان زیاد طول اسمارت‌فون‌های پیکسل 4 و 4XL در مقایسه با نسل قبلی این خانواده است. شاید این به معنی عدم کاهش حاشیه‌ها در مقایسه با پیکسل 3 و نسخه XL است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دو اسمارت‌فون جدید گوگل نیز در زمینه حاشیه تفاوت چندانی با گوشی‌های حال حاضر شرکت ندارند.

پیکسل 4 و 4 XL

روی هم رفته باید گفت تمامی مطالب گفته شده در راستای خبری مبنی بر عدم استفاده از بریدگی در پیکسل 4 و 4XL است. همچنین باید به این نکته نیز اشاره شود که با توجه به برآمدگی در نظر گرفته شده برای دوربین، تفاوت ضخامت دو نسل گوشی‌های گوگل به 9.3 میلی‌متر می‌رسد. اما قبل از هر گونه نتیجه‌گیری باید به یاد داشته باشیم که هنوز طراحی نهایی این محصول آماده نشده است.

تصور این که تیزر منتشر شده از طرف گوگل در هفته گذشته تنها برای گمراهی طرفداران عرضه شده است، منطقی نخواهد بود، اما با توجه به مدت زمان زیادی که تا عرضه رسمی این دو گوشی باقی مانده است، نمی‌توان از احتمال تغییر چشم‌پوشی کرد. بر اساس شنیده‌ها، به عنوان نمونه اولیه سه طراحی برای این دو محصول در نظر گرفته شده است. ظاهرا یکی از این طرح‌ها کاملا کنار گذاشته شده و یکی دیگر از طرح‌ها نیز مورد قبول شرکت قرار گرفته است. طرح سومی نیز هست و همین موضوع گمانه‌زنی در خصوص تغییرات را افزایش می‌دهد.

در هر صورت کسی این طراحی‌ها را مشاهده نکرده است و صحبت در مورد بهترین طراحی در حال حاضر غیرممکن است. به نظر می‌رسد تنها راه ممکن صبر کردن تا اکتبر، زمان رونمایی از گوشی‌های پیکسل 4 باشد. با این شرایط باید منتظر غافلگیر شدن توسط گوگل باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH