تبلت MediaPad M6

هواوی همراه با نوا 5 از تبلت MediaPad M6 رونمایی می‌کند

به نظر می‌رسد این جمعه روز بزرگی برای هواوی باشد چرا که انتظار داریم از 4 عضو خانواده نوا 5 رونمایی کند. همچنین براساس اعلام هواوی، در کنار رونمایی از این گوشی‌ها احتمالا شاهد معرفی دو تبلت MediaPad M6 باشیم.

روز گذشته هواوی از طراحی دو تبلت جدید خود رونمایی کرد که یکی دارای قطر 8.4 اینچی و دیگری 10.7 اینچی است.

تفاوت این دو تبلت صرفا به اندازه‌شان ختم نمی‌شود. نسخه کوچکتر برای استفاده در حالت عمودی مناسب‌تر بوده و دوربین سلفی در بخش عرضی این تبلت قرار گرفته است و شاهد حاشیه کمی در بخش‌های طولی آن هستیم. اما تبلت بزرگتر برای استفاده افقی کاربرد داشته و دوربین آن در قسمت طولی تبلت قرار گرفته است.

همچنین با توجه به این که شاهد لوگوی هواوی در تصویر منتشر شده از تبلت کوچکتر نیستیم، احتمال می‌دهیم این لوگو در قسمت مرکزی و پایین بدنه تبلت قرار گرفته باشد که نشان می‌دهد احتمالا شاهد حذف دکمه Home در این مدل هستیم.

نسخه 10.7 اینچی تبلت MediaPad M6 دارای حاشیه نسبتا ضخیمی در بخش‌های عرضی خود است که موضوع متداولی در تبلت‌های بزرگ است تا کاربر بتواند به راحتی دو طرف آن را گرفته و استفاده کند.

سری M تبلت‌های مدیاپد در زمره پرچمداران قرار می‌گیرد؛ از همین رو تجهیز تبلت MediaPad M6 به تراشه کایرین 980، یک باتری غول‌پیکر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع همانند آن چه که در میت 20 پرو و هواوی p30 پرو شاهد هستیم، دور از ذهن نیست.

متاسفانه مشخصات دیگری از این تبلت منتشر نشده و تا فردا و رونمایی رسمی از آن باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH