گوگل امکان اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌های GIF از طریق جیمیل و واتس‌آپ را فراهم کرد

شرکت گوگل فرآیند اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌های GIF در اپلیکیشن‌های مختلف شامل Gmail، Hangouts، پیام‌رسان اندروید (Android Messages) و واتس‌آپ را تسهیل نموده است و غول جستجوگر، امروز این خبر را اعلام کرد. با پیاده‌سازی قابلیت جدیدی موسوم به “Share GIFs” در قسمت تصاویر گوگل، کاربران قادر به اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌های GIF موجود در کلیه اپلیکیشن‌های مورد اشاره خواهند بود.

قابلیت جدید از قدرت موتور جستجوی GIF گوگل بهره می‌گیرد. از سال گذشته و پس از خریداری شرکت Tenor توسط گوگل، کمپانی بر روی توسعه این ابزار کار کرده است. کلیه فایل‌های GIF قابل اشتراک‌گذاری از طریق تولیدکنندگان محتوا نظیر شرکای گوگل در زمینه سرویس‌های پخش، استودیوهای فیلم و همچنین انجمن یوتیوب قابل‌دسترس هستند.

ظاهرا فایل‌های GIF بر اساس میزان احتمال اشتراک‌گذاری خود در بخش جدیدی ظاهر خواهند شد. این پدیده به احتمال فراوان بدان معناست که کاربران برای طرح درخواست کلامی خود قادر به استفاده از یک تصویر GIF خواهند بود. از جنبه زمان راه‌اندازی این مشخصه، گوگل اعلام کرده که بخش جدید “Share GIFs” از امروز بر روی اپلیکیشن گوگل مخصوص سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود.

همچنین مشخصه جدید در ورژن اندرویدی مرورگر کروم نیز قابل استفاده خواهد بود. چنان‌چه شما بر روی گوشی خود از مرورگر موبایلی دیگری استفاده می‌کنید؛ در این‌صورت از شنیدن خبر تصمیم گوگل مبنی بر عرضه GIFهای قابل اشتراک‌گذاری در بسیاری از مرورگرها طی زمان‌های آینده خرسند خواهید شد.

البته تولیدکنندگان و پلتفرم‌های GIF جهت ارسال فایل‌های خود برای بخش جدید موجود در Google Images می‌توانند تصاویر GIF خود را در وب‌سایت Tenor.com آپلود کرده یا با تیم همکاری گوگل تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH