مدل جدید مک‌بوک پرو اپل تاییدیه FCC را دریافت کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اپل به‌زودی مدل بازنگری شده یا یک دستگاه مک‌بوک پرو با ابعادی جدید را معرفی خواهد کرد. آخرین بار چند ماه قبل و در ماه مه، اپل مدل‌های 13 و 15 اینچی مک‌بوک پرو خود را مورد بازنگری قرار داد. مدل‌های جدید با پردازنده‌های بسیار قدرتمندتر و صفحه‌کلید باترفلای به‌روزرسانی شده عرضه شدند.

مک‌بوک پرو 13 اینچی سال 2018 اپل بدون نوار لمسی (Touch Bar)

البته بایستی خاطرنشان کرد که اپل تنها مدل‌های مجهز به Touch Bar را مورد بازبینی قرار داد و به سراغ به‌روزرسانی مدل 13 اینچی فاقد نوار لمسی نرفت. به عقیده برخی کارشناسان، آخرین درخواست ثبت شده اپل در وب‌سایت FCC به مدل 13 اینچی فاقد Touch Bar مک‌بوک پرو مربوط می‌شود. پرونده FCC، دستگاهی با شماره مدل A2159 را در فهرست خود قرار داده است. یکی از اسناد موجود در پرونده FCC، تصویری از برچسب نصب شده در قسمت تحتانی دستگاه را نمایش می‌دهد.

بر این اساس، لپ‌تاپ مذکور با نرخ ولتاژ 20.3 ولت و حداکثر جریان 3 آمپر کار خواهد کرد. این ارقام بیانگر توان 61 واتی شارژر دستگاه بوده و در این میان تنها به مدل 13 اینچی فاقد Touch Bar اشاره شده است. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل‌های 15 اینچی به‌همراه یک شارژر کمی قدرتمندتر 87 واتی عرضه می‌شوند.

با توجه به شایعات مطرح شده، اپل یک مک‌بوک پرو 16 اینچی را با حواشی باریک‌تر عرضه خواهد کرد؛ اما هنوز برای تائید این ادعا هیچ‌گونه شواهدی در دست نیست. جهت طرح شایعات بیش‌تر کماکان فرصت کافی وجود دارد؛ زیرا مک‌بوک پرو 16 اینچی مورد بحث ظاهرا تا پاییز پیش رو معرفی نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH