پیکسل 4

وجود لنز تله‌فوتو در اسمارتفون پیکسل 4 توسط سورس‌کدها تایید شد

در طول ماه گذشته، طرح‌هایی از تلفن گوگل پیکسل 4 توسط این شرکت منتشر شدند که طراحی این هندست را به رخ کشیدند. هم‌چنین، باتوجه به همین تصاویر انتظار می‌رود که پرچمدار بعدی سری پیکسل از یک دوربین سه‌گانه استفاده کند.

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که دوربین دوم دستگاه از چه نوع لنزی برای ثبت تصاویر استفاده خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این لنز به احتمال زیاد از نوع تله‌فوتو خواهد بود و لنز الترا‌واید در مجموعه دوربین این هندست تعبیه نشده است. گوگل به دلایل مختلفی از طراحی مجدد مجموعه دوربین این دستگاه خودداری کرده و ترجیح می‌دهد که دو لنز را در کنار یک لنز زاویه عریض معمولی تعبیه کند.

وجود لنز تله‌فوتو، خبر خوبی برای طرفداران عکاسی فوق عریض نیست. وجود این لنز از طریق کد‌های برنامه Google Camera مشخص شد که نشان می‌داد این لنز با کیفیت 16 مگاپیکسل توانایی ثبت تصاویر را دارد.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Google Camera در حال کار برروی پشتیبانی این اپ از پیکسل 4 هستند. بنابراین نباید تعجب کرد که سورس‌کدهای این برنامه در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. از سایر ویژگی‌های پرچمدار آینده پیکسل می‌توان به وجود سنسور IR در جلوی دستگاه برای قابلیت احراز هویت اشاره کرد. اخیرا این قابلیت در جدیدترین نسخه بتای اندروید Q مشاهده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH