تصاویر کیس اسمارت‌فون هواوی میت 30 از طراحی مستطیلی‌شکل ماژول دوربین حکایت دارند

در خصوص شکل ماژول دوربین اسمارت‌فون هواوی میت 30 شایعات ضدونقیضی منتشر شده است. هفته گذشته، تصویری از پنل پشتی شیشه‌ای گوشی با حفره دایروی‌شکل برای ماژول دوربین منتشر شد و تصویر لو رفته امروز نیز حفره‌ای مستطیلی‌شکل را نمایش می‌دهد. تصاویر ارایه شده در سند رسمی پتنت مربوط به کیس‌های گوشی، نظریه طراحی مستطیلی ماژول دوربین را تائید می‌کنند (با این‌حال سند مذکور به نام میت 30 صریحا اشاره نمی‌کند). برای بررسی دقیق‌تر این الگوی طراحی، کافیست تصاویر غیررسمی زیر را ملاحظه نمایید.

در فرضیات مطرح شده پیرامون تعداد دوربین‌های گوشی نیز هماهنگی چندانی وجود ندارد. برخی شایعات از وجود 4 لنز و برخی دیگر از به‌کارگیری 5 دوربین حکایت دارند. متاسفانه تصویر منتشر شده امروز و تصویر پیش‌تر لو رفته از پنل پشتی شیشه‌ای گوشی به روشن شدن این موضوع هیچ کمکی نکرده‌اند (چنان‌چه در وهله نخست، اطلاعات لو رفته صحیح باشند).

بر اساس پیش‌بینی‌ها، هواوی میت 30 در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد شد و نسخه 5G این هندست نیز در ماه دسامبر عرضه می‌شود. لذا احتمالا در ماه آگوست، اطلاعات بسیار بیش‌تری پیرامون این هندست منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH