آنر 9X

مشخصات فنی آنر 9X همزمان با انتشار تیزر تبلیغاتی آن لو رفت!

به تازگی تیزر جدیدی از اسمارتفون آنر 9X منتشر شده که در آن تاریخ معرفی تلفن نیز به چشم می‌خورد. در ویدیو معرفی این تلفن فقط نمای پشتی آن نمایش داده شده و هیچ تصویر دیگری از آن وجود ندارد. میان‌رده جدید برند آنر که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هواوی است، مجهز به پردازنده Kirin 810 بوده و یک دوربین سه‌گانه نیز در پشت بدنه آنر 9X خودنمایی می‌کند. اسکنر اثر‌انگشت نیز همانند پرچمداران قبلی این برند در لبه دستگاه قرار گرفته‌اند.

هم‌چنین تلفن مذکور در وب‌سایت TENNA هم رویت شد و مشخصات فنی آن به‌طور کامل لو رفت! البته هیچ تصویری از آن در سایت آژانس وجود ندارد. این تلفن دارای دو نسخه با شماره مدل HLK-AL00 و HLK-TL00 خواهد بود. بالاترین مدل این تلفن دارای یک رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. حافظه گوشی هم از طریق شیار microSD تا 512 گیگابایت قابل ارتقا بوده تا نیاز‌های کاربران را برطرف کند.

آنر 9X

نکته جالب درباره این تلفن، اختلاف در بین مشخصات فنی آن و تیزر معرفی آن است. ما در تیزر معرفی آنر 9X شاهد حضور یک دوربین سه‌گانه هستیم، درحالی که این تلفن در لیست سایت TENNA دارای یک دوربین دوگانه با لنز 48 مگاپیکسل اصلی و لنز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است. بنابراین ممکن است که تلفن معرفی شده در شبکه اجتماعی Weibo همان نسخه پرو بوده و مشخصاتی که از این تلفن در TENNA وجود دارد، مربوط به نسخه معمولی دستگاه باشد.

اگر اطلاعات منتشر‌شده درباره نسخه‌های مختلف این تلفن را باور کرده و تنها تفاوت بین دو نسخه را در بخش دوربین آن‌ها بدانیم، انتظار می‌رود که نسخه پرو این دستگاه از یک نمایشگر 5.59 اینچی LCD بهره خواهد برد.

در سایر بخش‌های فنی هم جستجویی داشته باشیم. آنر 9X دارای یک باتری با ظرفیت 3900 میلی‌آمپر برساعت بوده و توسط سیستم‌عامل اندروید 9 (یا احتمالا 9.1) اجرا می‌شود. وزن این اسمارتفون هم 206 گرم است که وزن نسبتا زیادی به شمار می‌رود. تلفن در ابعاد 163.1 در 77.2 در 8.8 میلی‌متر ساخته شده که نشان می‌دهد با یک تلفن بزرگ مواجه هستیم.

انتظار داریم که تا روز 23 جولای (1 مرداد) و معرفی رسمی این تلفن، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس رسانه‌ها قرار گیرد. مراسم معرفی اسمارتفون جدید آنر در شهر ژیان چین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH