آی‌فون XR پرفروش‌ترین اسمارت‌فون در 3 ماهه گذشته

به‌نظر می‌رسد که آی‌فون XR از محبوبیت چشمگیری در ایالات‌متحده برخوردار است. آخرین داده‌های گردآوری شده توسط موسسه Kantar World Panel نشان می‌دهند که این هندست با کسب سهم 7.8 درصدی از بازار طی 3 ماهه دوم امسال، عنوان پرفروش‌ترین اسمارت‌فون در ایالات‌متحده را به خود اختصاص داده است. در واقع داده‌ها نشان می‌دهند که 3 اسمارت‌فون پرفروش و برتر در ایالات‌متحده طی 3 ماهه گذشته همگی متعلق به خانواده آی‌فون هستند.

بر اساس داده‌های موسسه Kantar، گوشی‌های آی‌فون 8 و آی‌فون XS مکس در کنار آی‌فون XR، عنوان 3 دستگاه پرفروش در ایالات‌متحده طی 3 ماهه دوم سال 2019 را در اختیار دارند. به‌طور کلی سهم فروش اپل در ایالات‌متحده افزایش یافته است؛ همان‌طور که شرکت‌های موتورولا و گوگل نیز موفق شدند سهم خود از این بازار حیاتی را افزایش دهند.

مشخصا موتورولا گردش مالی مناسبی را در ایالات‌متحده تجربه نموده و سهم این کمپانی از بازار در مقایسه با سال گذشته حدودا 3.3 درصد افزایش یافته است. هندست‌های موتورولا E5 و G6 پلاس بیش‌ترین میزان فروش را به خود اختصاص دادند. افزایش سطح توزیع هندست‌های موتورولا نیز در دستیابی به این موفقیت موثر بود؛ چرا که اپراتور ورایزن، برترین کانال جهت فروش اسمارت‌فون‌های موتورولا به‌شمار می‌رفت.

با وجود این‌که ایالات‌متحده و چین در کشمکش یک تقابل تجاری درگیر هستند؛ اما در واقع طی 3 ماهه گذشته سهم دستگاه‌های iOS در میان مردم جمهوری خلق چین افزایش یافته و به 19.7 درصد رسیده است. با این‌حال هواوی کماکان بازار بومی چین را تحت سیطره خود دارد؛ به گونه‌ای که هواوی و زیربرند آنر آن سهمی 46.1 درصدی از این بازار را در اختیار گرفتند. این پدیده بدان معناست که از هر 2 دستگاه فروخته شده در چین تقریبا یکی از آن‌ها توسط هواوی تولید شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH