آماری جالب از عمر باتری بهترین گوشی‌ها

Which نام یک مجله دیجیتالی روزانه است که اقدام به آمار گیری جهت طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند کرده است. البته ملاک در این آمار گیری مدت زمان مکالمه و دوام گوشی‌ها در زمان صحبت کردن بوده که منجر به نتایج جالبی شده است. بحث ما بیشتر بر سر مدل‌های توانمندی چون گلکسی اس ۳، سونی اکسپریا اس، اچ‌تی‌سی وان ایکس و اپل آی‌فون ۴ اس است که در مواجهه با یکدیگر چه عملکردی را نشان خواهند داد.

در این بررسی گلکسی اس ۳ توانسته تا با قدرت بر جایگاه نخست تکیه کند و نشان دهد که علاوه بر توان بالای پردازشی، عمر باتری طولانی‌تری از بقیه نیز دارد و با ۷۲۱ دقیقه زمان مکالمه که چیزی در حدود ۱۲ ساعت است، مقام اول را از آن خود سازد. پس از این مدل اچ‌تی‌سی وان ایکس با ۶۳۵ دقیقه قرار می‌گیرد. رتبه سوم از آن  اکسپریا اس  است و مقام چهارم هم از آن آی‌فون و در رتبه بعدی میانگینی از ۱۰۱ گوشی هوشمند با ۳۱۵ دقیقه زمان مکالمه قرار می‌گیرد. نتیجه کامل این مقایسه را می‌توانید در نمودار بالا مشاهده کنید.

شاید عنوان نخست برای گلکسی اس ۳، خبر مسرت بخشی برای طرفداران پر و پا قرص سایر برندها نباشد!

3 در مورد “آماری جالب از عمر باتری بهترین گوشی‌ها”

  1. البته این فقط در زمان استفاده از گوشی در حالت مکالمه بوده خوبه مثلا فقط استفاده از Wi-Fi هم تست بشه ببین عملکرد کدوم یک بهتره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH