آی‌فون‌های سال 2020 اپل احتمالا از پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر ساخت ال‌جی بهره خواهند برد

امسال شرکت ال‌جی فرآیند تولید انبوه پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر خود در کشور کره را آغاز می‌کند و بر اساس گزارشات منتشر شده، اپل مایل به امضای قراردادی با این شرکت است. بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال 2020، غول کوپرتینویی یک گوشی آی‌فون با نمایشگر انعطاف‌پذیر را روانه بازار خواهد کرد.

اکنون سال‌هاست که اپل از کمپانی ال‌جی به‌عنوان تامین‌کننده نمایشگر گوشی‌های آی‌فون خود استفاده می‌کند؛ اما نام ال‌جی هرگز به‌عنوان تامین‌کننده اصلی مطرح نبوده است. سامسونگ همواره به‌عنوان تامین‌کننده برتر نمایشگرهای موردنیاز اپل شناخته شده است؛ در حالی‌که پنل‌های ساخت ال‌جی نقش یک گزینه جانشین را ایفا نموده‌اند. چنان‌چه 2 کمپانی به توافقی دست پیدا کنند؛ در این‌صورت چنین پدیده‌ای بدان معناست که وابستگی اپل به سامسونگ جهت تامین پنل‌های اولد کاهش خواهد یافت. در حال حاضر این کمپانی کره‌ای، بازار نمایشگرهای اولد را تحت سیطره خود قرار داده است.

تولید نمایشگرهای اولد کماکان با برخی مسائل جزئی مواجه است و ال‌جی بایستی این موارد را برطرف نماید. اما چنان‌چه اوضاع بر وفق مراد به پیش برود؛ در این‌صورت تولید پنل‌های مذکور طی 3 ماهه سوم سال جاری آغاز خواهد شد. کمپانی برای رفع مشکلات مربوط به فرآیند تولید، زمان کافی در اختیار خواهد داشت و احتمالا پاسخگوی نیازمندی‌های اپل برای آی‌فون‌های سال آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH