نارضایتی داخلی در مایکروسافت، مدیر اجرایی اکس باکس استعفا داد

microwood

ظاهراً اوضاع برای این غول آمریکایی چندان مساعد نیست و در طی نارضایتی داخلی در مایکروسافت، مدیر اجرایی اکس باکس استعفا داد.

بلیر وستلیک که این سمت مهم را بر عهده داشت به‌صورت ناگهانی تصمیم خود درباره استعفا را اعلام کرد دلیل آن را عدم تطبیق مسیر کمپانی با اهداف مورد نظر او دانست.، وستلیک همچنین نایب‌رییس بخش رسانه و سرگرمی این شرکت نیز محسوب می‌شد. او دراین‌باره می‌گوید: «برای من در طول این مدت واضح شد که شرکت به سمتی می‌رود که با توانمندی‌های من همخوانی نداشته و همچنین با تجربیات کاری من سازگار نیست. در طول چند ماه گذشته مایکروسافت شروع به تغییرات عمده در سطح سازمانی خود کرده است. من در طول این مدت از مزیت کارکردن و آشنایی با تعداد زیادی از افراد حرفه‌ای را داشتم و پس از رفتنم هم برای این افراد و شرکت دلم تنگ خواهد شد ولی احساس می‌کنم این موضوع به نفع هردو طرف ماجرا خواهد بود.»

وستلیک که در سال 2004 به مایکروسافت ملحق شد یکی از مهم‌ترین چهره‌ها در تبدیل اکس باکس به یک کنسول محبوب بود و شاید بدون او اکنون شاهد نسل سوم این کنسول نبودیم. در طول دوران مدیریت وستلیک بر این بخش پیشرفت مایکروسافت در این حوزه بسیار چشمگیر بود ولی ظاهراً با توجه به شرایط پیش‌آمده درباره مدیریت جدید این ابر شرکت و شنیده شدن نام‌های مختلف و عدم قطعیت در رویکرد آینده شرکت، شایعاتی به کوش می‌رسد که بسیاری از مدیران داخلی مایکروسافت از این بلاتکلیفی ناراضی هستند و همین امر نیز موجب ایجاد شکاف درون پوسته اجرایی شرکت شده است زیرا بسیاری از مدیران مانند وستلیک احساس امنیت شغلی و شخصیتی خود را با رویکردهای نامطمئن و نامشخص شرکت نسبت به آینده در آستانه تخریب می‌بینند و استعفای وستلیک شاید نخستین نشانه‌های رسمی این نارضایتی در سطح عمومی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH