کفش ورشی بسیار سبک 90 Points

با کفش ورزشی 90 Points شرکت شیائومی آشنا شوید: فوق سبک، با طراحی شبکه‌ای

اگر جز کسانی هستید که ورزش کردن را جز اولویت‌های زندگی‌تان می‌دانید و برای آن اهمیت ویژه‌ای قایلید، حالا با کفش‌ ورزشی 90 Points شرکت شیائومی لذت بیشتری از فعالیت‌های ورزشی‌تان خواهید برد.

کمپانی چرخه اکولوژیکی شرکت شیائومی، که Shanghai Runmi Technology نام دارد و به برند 90 Points معروف است، نوعی کفش ورزشی فوق سبک معرفی کرده که به‌منظور راحتی بیشتر پا طراحی گردیده است. کفش‌های 90 Points Ultra-light Sports، کفی بالشتکی ضد تاب‌خوردگی دارند و احتمالا به‌خاطر طراحی شبکه‌ای‌ و قابلیت نفس‌کشی آن، خصوصیات ضدباکتریایی دارند. این کفش، ۲۲۹ یوان (۴۳ دلار) قیمت خورده است.

کف‌های داخل و بیرون کفش ورزشی 90 Points از رزین‌های سبک‌وزن EVA که سبک‌تر از کف کفش‌های ورزشی ارزان‌قیمت هستند، ساخته شده‌اند. این متریال، نرمی کفش را تضمین نموده و به شخص احساس راحتی می‌دهد. به‌علاوه، بدن نیز انرژی کمتری مصرف می‌کند و قدم زدن‌ها سبک‌تر می‌شوند.

کفش ورشی بسیار سبک 90 Points

کف بیرون کفش، نوعی طراحی سوراخ‌دار با پوشش‌ ضد تاب‌خوردگی TPU دارد. گفته شده که این طراحی، عمل دوندگی را بی‌خطرتر خواهد کرد. قسمت قوزک بدنه کفش از ترکیب الیاف (نخ) شفاف، الیاف بسیار سبک و الیاف ضدباکتریال ساخته شده است. این بخش، وزن بدنه کفش و سایر ویژگی‌های ضدباکتریال و نفس‌کشی آن را کنترل می‌کند.

کفش ورشی بسیار سبک 90 Points

در طراحی کفی داخل کفش، از شکل شانه عسل الهام گرفته شده است. سوراخ‌های کوچک موجود در آن، سطح تماس ثقلی را کاهش داده و قابلیت تغییرشکل‌پذیری کفی را به‌منظور دستیابی به خاصیت نفس‌کشی و حالت بالشتکی‌مانند آن افزایش می‌دهد.

کفش ورشی بسیار سبک 90 Points

برای قسمت بالای کفش در محل بندها، یک حاشیه نواری در نظر گرفته شده است تا عمل به پا کردن کفش راحت‌تر گردد و انواع مختلف پاها امکان پوشیدن آن را داشته باشند. ساختار شبکه‌‌ای کفش، به هوای موجود در داخل آن اجازه می‌دهد تا جریان پیدا بکند. ضمن اینکه، ساق کفش نیز با مواد الاستیک و منعطفی پوشانده شده‌ تا قوزک پاها در هنگام به پا کردن کفش، احساس پوشیدن یک جوراب را داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH