خارق‌العاده اوپو (Find 7) با قیمتی خارق‌‌العاده‌تر عرضه می‌شود!

Oppo-Find-7

همانطور که همه می‌دانید اولین تلفن هوشمند مجهز به صفحه Quad HD (وضوح 2560×1440 پیکسل) مخلوق کشور همیشه در صحنه چین بوده و کمپانی اوپو آنرا با نام فایند 7 به دنیا تقدیم کرده است. این هوشمند خوش رو تا بحال چند باری در برابر دوربین‌ها رو نمایانده است و همین دیروز شنیدیم که در رویداد MWC نیز حضور خواهد داشت.

امروز هم خبرهای جدیدتری از این زیبارو شنیدیم. خبرهایی که خوشحال کننده بودند. امروز مشخص شد که فایند 7 با قیمت 595 دلار عرضه خواهد شد. بعلاوه همراه این خبر چند عکس هم از این اسمارتفون منتشر شده بود که از صحت آنها مطمین نیستیم.

Oppo-Find-7-possible-image-2

گفته می‌شود که صفحه نمایش بی نظیر این اسمارتفون را یک سازنده ژاپنی با نام JDI ساخته و در اندازه 5.5 اینچی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این هوشمند در راه می‌توان به سیستم عامل کالر مبتنی بر اندروید، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون، رم 3 گیگابایتی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

البته انتظار داریم که این صفت اولین بودن برای فایند 7 با آمدن اس 5 زیاد هم با دوام نباشد. باید منتظر بود و دید که آیا یک کمپانی چینی می‌تواند با غولی چون سامسونگ مقابله کند یا نه.

1 در مورد “خارق‌العاده اوپو (Find 7) با قیمتی خارق‌‌العاده‌تر عرضه می‌شود!”

  1. مسلما شرکت‌های چینی آینده خیلی خوبی پیش رو دارند و از کارگران صرف در حال تبدیل به صاحبان تکنولوژی هستند
    روند رو به افزایش مراکز تحقیقاتی و پارک‌های فناوری توی چین نویدبخش عصر جدیدی توی زمینه رقابت بر سر ابداعات، اختراعات، خلاقیت بیش‌تر و در پایین‌ترین سطح، افزایش کیفیت و نزول قیمت‌های محصولات باکیفیت بازار هستند.
    شرکت‌های چینی بدلیل بازار داخلی که در اختیار دارند، برگ برنده بزرگی در اختیار دارند که بتونند خودشون رو هرچه سریع‌تر محک زده و بالا بکشند و مثل شرکت‌های کره‌ای و امریکایی مجبور نیستند برای بدست آوردن این بازار بزرگ آنچنان که باید و دانی بجنگند چون بازار چین همیشه به محصولات داخلی نظر ویژه‌ای داشته (فروش متحیر کننده محصولات شیائومی گواهی بر این مدعاست).

    اگر روند رشد چین رو در نظر بگیریم، می‌بینیم که با سرعتی بی‌سابقه در حال ربودن گوی سبقت رو از رقباست و روز بروز این سرعت داره بیشتر و بیشتر میشه
    ابتدا با کپی بی‌کیفیت محصولات، سپس راه‌اندازی خط تولید شرکت‌های خارجی در داخل کشور، بعد کپی‌های باکیفیت‌تر و کم‌کم برندهای داخلی با طراحی و مهندسی اختصاصی و حالا هم کم‌کم برندهای صاحب‌نام چینی که در مقابل برندهای معتبر جهانی قد علم می‌کنند.

    هرچه سرعت این رشد بیشتر باشه، بنفع مصرف کننده بوده و با ایجاد رقابت، محصولاتی باکیفیت‌تر، یا خلاقیت بیشتر و تنوع بالاتر با قیمتی نازل‌تر توی سبد خرید کاربر نهایی قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH