سامسونگ

یک میان‌رده جدید از سامسونگ با پشتیبانی از شبکه 5G در راه است

به نظر می‌رسد طرفداران سامسونگ در روزهای آینده خبرهای خوش فراوانی دریافت خواهند کرد. پس از معرفی تبلت پرچم‌دار گلکسی S6 تب، کاربران شرکت کره‌ای چشم انتظار مراسم رونمایی از اسمارت‌فون‌های جدید گلکسی نوت 10 و گلکسی واچ 2 هستند. اما در این بین هندست دیگری نیز وجود دارد که شاید به خاطر این که پرچم‌دار محسوب نمی‌شود، توجه زیادی را به خود جلب نکرده است. با این وجود اگر به دنبال یک اسمارت‌فون نه چندان گران قیمت با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در ماه جولای شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ اسمارت‌فونی از خانواده گوشی‌های گلکسی A با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد کرد. در آن زمان جزییات بیشتری از این موضوع منتشر نشد، اما بر اساس گزارش MySmartPrice، ظاهرا چندی پیش این هندست در وبسایت Wi-Fi Alliance رویت شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-A908B در سایت مذکور ثبت شده است، ولی به احتمال فراوان با نام گلکسی A90 5G روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ

در لیست منتشر شده خبری از ویژگی‌های این دستگاه نیست، اما طبق گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بودند، باید منتظر صفحه نمایش سوپر امولد 6.7 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855، شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. دوربین گلکسی A90 5G نیز با وجود سه لنز 48، 8 و 5 مگاپیکسلی بسیار قدرتمند خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های تحسین برانگیز این گوشی باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپری آن است. متاسفانه بر اساس آنچه در وبسایت Wi-Fi Alliance آمده است، گوشی جدید کره‌ای‌ها با اندروید پای عرضه می‌شود، اما آپدیت آن به اندروید Q حتمی خواهد بود.

از جزییات قیمتی و تاریخ عرضه این محصول خبری در دست نیست، اما براساس صحبت‌های مطرح شده سامسونگ در اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر از یک گوشی غیر پرچم‌دار با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH