گوشی جدید ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی طی ماه جاری عرضه می‌شود

ظاهرا برند Realme در میدان رقابت برای عرضه نخستین گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی پیروز شده است و این تولیدکننده اعلام کرده که در روز 8 آگوست از اسمارت‌فون جدید خود رونمایی خواهد کرد.

با این‌حال عرضه نخستین گوشی مجهز به یک ویژگی منحصر‌به‌فرد در مقوله‌ای مجزا از نحوه سنجش تاثیر آن بر میدان رقابت قرار می‌گیرد. این موضوع، دلایل ردمی برای عرضه گوشی 64 مگاپیکسلی خود را توضیح می‌دهد.

“به‌هرحال طی ماه جاری، برند ردمی یک گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی را عرضه خواهد کرد. سامسونگ نیز برنامه‌های خود برای عرضه گوشی‌های سری A با دوربین 64 مگاپیکسلی در ماه‌های سپتامبر و اکتبر را از سر گرفته است. – Ice universe؛ 2 آگوست 2019”

بر اساس اظهارات Ice Universe، ردمی گوشی 64 مگاپیکسلی خود را طی ماه جاری (آگوست) معرفی خواهد کرد؛ اما زمان برگزاری مراسم رونمایی هنوز مشخص نشده است. هنوز روشن نیست که این رویداد، مدت کوتاهی پس از عرضه اسمارت‌فون Realme یا مدت‌ها پس از آن برگزار خواهد شد. در حال حاضر تنها می‌توان با اطمینان اعلام کرد که پست‌ها و ویدیوهای متعددی در خصوص مقایسه این 2 هندست منتشر خواهند شد.

لذا چنان‌چه شما منتظر خریداری گوشی 4 دوربینه Realme مجهز به حسگر 64 مگاپیکسلی هستید؛ در این‌صورت احتمالا پیش از نهایی کردن تصمیم خود برای خریداری دستگاه مایل خواهید بود برای عرضه گوشی ردمی نیز منتظر بمانید. ماه گذشته، ردمی تعدادی از تصاویر ثبت شده توسط دوربین این هندست را منتشر کرد. همچنین این اسمارت‌فون همانند گوشی Realme مجهز به 4 دوربین در پشت دستگاه خواهد بود.

هر 2 تولیدکننده احتمالا از حسگر ISOCELL Bright GW1 شرکت سامسونگ استفاده خواهند کرد؛ اما در این میان هندستی برنده خواهد بود که بهینه‌سازی حسگر را به شکل مناسب‌تری انجام دهد.

Ice Universe همچنین اعلام کرد که سامسونگ نیز گوشی 64 مگاپیکسلی خود را در آینده‌ای نه‌چندان نزدیک عرضه خواهد کرد. این محصول یک گوشی سری گلکسی A خواهد بود و احتمالا در حد فاصل ماه‌های سپتامبر تا اکتبر روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH