دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ

احتمال عرضه یکی از اسمارتفون‌های جدید خانواده گلکسی A سامسونگ با دوربین 64 مگاپیکسلی

احتمال دارد که شرکت سامسونگ برای اولین بار از یک لنز 64 مگاپیکسلی برروی اسمارتفون‌های سری گلکسی A استفاده کند. به نظر می‌رسد که این تلفن در ماه سپتامبر یا ماه‌های بعدی عرضه شود. تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند امروزی قصد دارند تا تمرکز خود را برروی دوربین هندست‌های خود قرار دهند. حتی دو برند شیائومی ردمی و اوپو ریل‌می نیز عرضه تلفن دارای لنز 64 مگاپیکسلی خود را تایید کرده‌اند و انتظار می‌رود که سامسونگ نیز با عرضه جدیدترین اسمارتفون سری گلکسی A به این باشگاه بپیوندد.

البته نباید عرضه این تلفن را دور از انتظار خواند، چرا که سامسونگ حدود دو ماه پیش یک سنسور 64 مگاپیکسلی را با نام ISOCELL Bright GW1 معرفی کرده بود. درحالی که هیچ کس نمی‌دانست این سنسور 64 مگاپیکسلی در کدام یک از محصولات کمپانی کره‌ای استفاده خواهد شد، Ice Universe اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد تا یک گوشی جدید مربوط به خانواده گلکسی A را در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه کند.

به نظر می‌رسد که عرضه یک تلفن 64 مگاپیکسلی برای سامسونگ از اهمیت بسیار کمی برخوردار بود تا این که کره‌‌ای‌ها پس از مشاهده این موضوع که برند‌های چینی مثل ردمی و ریل‌می قصد عرضه تلفن‌هایی با دوربین 64 مگاپیکسلی را دارند، در تصمیمات خود تجدیدنظر کرده تا از بازار رقابتی خارج نشود. هرچند که هنوز مشخص نیست کدام یک از این شرکت‌ها در عرضه اولین تلفن دارای دوربین 64 مگاپیکسلی، سریع‌تر خواهند بود.

گزارشی هم در ماه مه منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ به‌زودی از اسمارتفون گلکسی A70s با دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد. این تلفن نسخه کوچکتری از گلکسی A70 بوده که تنها تفاوت اصلی آن در بخش سخت‌افزار دوربین است.

شرکت‌های چینی مانند اوپو ریل‌می هم از اولین تلفن هوشمند دارای سنسور 64 مگاپیکسلی در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهند کرد. یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی با نام ردمی درحال کار برروی اسمارتفونی مشابه با ریل‌می است اما تاکنون هیچ تاریخ مشخصی از معرفی و عرضه این تلفن در دست ما وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH