گلکسی واچ

به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی واچ منتشر شد؛ بهسازی و تغییر در آلارم ساعت

گلکسی واچ سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی خود مجهز به امکاناتی شده است که پیش از این شاهد حضور آنها در اسمارت‌واچ Gear S3 بودیم. در هر صورت اگر برنامه‌ای برای خرید سری دوم این محصول که در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد، ندارید، بهتر است دست به کار شده و آپدیت را دریافت و نصب کنید.

گلکسی واچ

در ابتدای کار و پیش از پرداختن به تغییرات به وجود آمده پس از نصب این به‌روزرسانی باید گفت، فریم‌ور جدید گجت سامسونگ با نام R810XXU1CSG4 منتشر شده و حدود 15 مگابایت حجم دارد. به گزارش SamMobile، جدای از بهبود کلی اسمارت‌واچ، این آپدیت قابلیت‌های مربوط به شنا را هم بهتر می‌کند. اما شاید مهم‌ترین ارمغان آن را باید در تغییرات مربوط به یکسان‌سازی خودکار آلارم ساعت با آلارم اسمارت‌فون بدانیم. این تغییر یک ضرورت برای گلکسی واچ محسوب می‌شد؛ چرا که این گجت به مانند Gear S3 تنظیمات مربوط به آلارم خود را با وصل شدن به هندست یکسان‌سازی می‌کرد.

در واقع هر گونه تغییری در آلارم اسمارت‌فون بر روی آلارم گلکسی واچ نیز اعمال می‌شد. با دریافت و نصب به‌روزرسانی جدید کاربر می‌تواند آلارم ساعت را جدای از اسمارت‌فون تنظیم و با خیال راحت به هندست متصل شود. آپدیت مذکور به صورت گسترده منتشر شده است و اگر مایل به دریافت آن هستید، می‌توانید از طریق Galaxy Wearable app اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH