قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در ایران مشخص شد!

پس از معرفی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس که بامداد امروز در نیویورک آمریکا انجام شد، قیمت آن‌ها نیز اعلام گردید که با یک حساب و کتاب ساده می‌توانیم متوجه بهای این محصولات در بازار کشورمان نیز بشویم.

قیمت گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۹۵۰ دلار خواهد بود. اگر به سراغ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایتی بروید، بایستی سر کیسه را شل‌تر کرده و ۱۱۰۰ دلار ناقابل بپردازید! همین محصول با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی قیمتی ۱۲۰۰ دلاری خواهد داشت.

اگر به فناوری‌های جدید و 5G هم علاقه‌مند هستید، بایستی که ۲۰۰ دلار بیشتر را پرداخته و برای نوت ۱۰ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳۰۰ و برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی مبلغ ۱۴۰۰ دلار را به حساب سامسونگ واریز نمایید.

گفتنی است که اگر گوشی‌های سامسونگ را زودتر سفارش دهید، ۱۰۰ دلار گیفت کارت سامسونگ برای نوت ۱۰ و ۱۵۰ دلار برای خرید نوت ۱۰ پلاس دریافت می‌کنید.

قیمت گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در ایران

با توجه به آنکه قیمت دلاری محصولات فوق مشخص شده است، پس می‌توان بهای آن‌ها را در کشورمان نیز حدس زد. البته سیاست سامسونگ ممکن است بسته به هر کشور متفاوت بوده و با کمی تغییرات عرضه شود اما تفاوت‌ها آن قدر زیاد نیست. بدین خاطر می‌توان پیش بینی کرد در صورت ورود رسمی گلکسی نوت ۱۰ به بازار ایران، بهای آن با قیمت ارز امروز که در حدود ۱۲ هزار تومان است با افزودن هزینه مرتبط با گمرک و رجیستری چیزی در حدود ۱۲.۵ میلیون تومان برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی خواهد شد.

قیمت گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم رقمی در حدود ۱۴.۵ میلیون تومان در نسخه پایه بوده و بعید هم به‌نظر می‌رسد که نمونه 5G به‌صورت رسمی وارد کشور شود چرا که هنوز این فناوری راه اندازی نشده و دلیلی برای صرف هزینه بیشتر وجود ندارد.

البته بایستی باز منتظر ماند و امید داشت که سامسونگ برای کشور ما تمهیداتی بیاندیشد تا بلکه پرچم‌داران جدید و قدرتمندش با بهایی بهتر و رقابتی‌تر در بازار ایران ارایه شده و کاربران بتوانند طعم این غول‌های دوست داشتنی را از نزدیک بچشند.

4 در مورد “قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در ایران مشخص شد!”

  1. با سلام به همگی من امروز خانم خرید روی گوش هند فری وایرلس و پاور بانک و بلندگو وایرلس و شارژر وایرلس همه این به قیمت 3000 درهم خرید تازه روش یک کیف هم دادن

    1
    5
    1. احتمال زیاد گوشی فروشی شما هم هنزفری اصلی و … رو حذف کردین و گوشی فول پک نیست!
      یه فروشگاه دیگه هم دیدم قیمت نوت 10 پلاس رو گذاشته 12 م.تومن؛ تعجب کردم؛ زنگ زدم گفتم علت این تفاوت قیمت چندمیلیونی چیه!؟ گفتن گوشی فول پک نیست!

      14
      79

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH