رونمایی احتمالی از اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.2، نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در نمایشگاه IFA 2019

به‌نظر می‌رسد که امسال، کمپانی HMD Global چرخه معرفی محصولات خود را به شکل چشمگیری متحول نموده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود اسمارت‌فون نوکیا 6.2 در ماه فوریه معرفی شود. همچنین شایعات گذشته از رونمایی نوکیا 5.2 در ماه ژوئن حکایت داشتند. اکنون در ماه آگوست به سر می‌بریم و هنوز از هیچ‌کدام از دستگا‌ه‌های فوق خبری نیست. اما بر اساس اظهارات وب‌سایت NokiaPowerUser این انتظار احتمالا به‌زودی خاتمه خواهد یافت.

اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView

اگرچه دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی رسمی مربوط به مراسم رونمایی هنوز ارسال نشده‌اند؛ اما در حال حاضر نام HMD Global و نوکیا در فهرست شرکت‌کنندگان نمایشگاه IFA 2019 که ماه آینده و در حد فاصل روزهای 6 تا 11 سپتامبر برگزار می‌شود؛ قرار گرفته است. بدیهی است که برای معرفی هرگونه محصول جدید، هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد. HMD Global می‌تواند از این رویداد جهت رونمایی دستگاه‌های سری فعلی خود استفاده کند؛ اما اکثر کمپانی‌ها تمایل دارند تا از پوشش مطبوعاتی مشترک، نهایت بهره‌برداری را داشته باشند. به‌عنوان مثال، امسال ال‌جی از یک دستگاه پرچم‌دار جدید رونمایی خواهد کرد؛ در حالی‌که سونی سابقه معرفی اسمارت‌فون‌های جدید طی این مراسم را نیز در کارنامه دارد.

در خصوص اسمارت‌فون‌های با برند نوکیا که احتمالا در جریان این مراسم معرفی می‌شوند نیز بایستی خاطرنشان کرد که در حال حاضر هر 2 گوشی میان‌رده نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2، نامزدهایی با شانس بسیار بالا محسوب می‌شوند. مدل جانشین نوکیا 7.1 به لحاظ فنی تا ماه اکتبر عرضه نخواهد شد؛ اما بر اساس گزارشات، نوکیا 7.2 از قالب طراحی خارجی مشترک با نوکیا 6.2 بهره خواهد برد و این موضوع، نوکیا 7.2 را به یکی دیگر از نامزدهای بالقوه برای نمایشگاه IFA 2019 تبدیل می‌کند.

در خصوص هندست‌های پرچم‌دار نیز گزارشات پیشین از تصمیم HMD Global برای رونمایی از نوکیا 9.1 PureView در ماه آگوست یا سپتامبر حکایت داشتند. با این‌حال اکنون گزارش شده که معرفی این اسمارت‌فون با تاخیری چند ماهه مواجه شده است و با توجه به وجود برخی مشکلات دوربین، عرضه آن به 3 ماهه چهارم سال موکول شده است.

نهایتا تنها زمان مشخص خواهد کرد که HMD Global برای رویداد IFA 2019 چه محصولاتی را در آستین دارد. اما چنان‌چه کمپانی قصد رونمایی از دستگاه‌های جدیدی را داشته باشد؛ در این‌صورت دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی بایستی ظرف چند هفته آینده ارسال شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH