نوکیا 7.2 با رم 6 گیگابایتی و اندروید پای در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد

در آغاز ماه جولای، نخستین نشانه‌ها پیرامون دستگاه آینده کمپانی HMD با اسم رمز Daredevil مشاهده شد. بعدها و با دریافت تاییدیه مربوط به کشور اندونزی مشخص شد که این گوشی تحت‌عنوان نوکیا 7.2 شناخته می‌شود. با ظاهر شدن هندست میان‌رده آینده نوکیا در وب‌سایت گیک‌بنچ، برخی مشخصات کلیدی آن اعلام شده است.

این اسمارت‌فون از یک تراشه 8 هسته‌ای ساخت کوالکام (احتمالا اسنپ‌دراگون 710) با فرکانس پردازشی 1.84 گیگاهرتز به‌همراه 6 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 9 پای بهره خواهد برد. چنین مشخصاتی به کسب امتیاز 1604 در تست پردازش تک‌هسته‌ای و 5821 در تست پردازش چندهسته‌ای کمک کرده است. امتیازات فوق در سطحی برابر با سایر هندست‌های میان‌رده نظیر Realme 3 Pro قرار دارند.

طراحی احتمالی نوکیا 7.2

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان داد که این هندست با یک آرایه دایروی‌شکل از دوربین‌های سه‌گانه شامل ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. قسمت جلویی گوشی از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل میزبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت نیز در بخش پشتی دستگاه مستقر خواهد شد. بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها، انرژی موردنیاز نوکیا 7.2 از طریق یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

با آغاز به کار نمایشگاه IFA در روز 6 سپتامبر احتمالا شاهد رونمایی از اسمارت‌فون‌های نوکیا 7.2 و نوکیا 6.2 خواهیم بود.

1 در مورد “نوکیا 7.2 با رم 6 گیگابایتی و اندروید پای در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد”

  1. بعدشم اینکه با توجه به امتیاز تک هسته که 1600هست احتمالا دراگون 660هست در کل بی صبرانه منتظر این گوشی هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH