تلفن جدید موتورولا

موتورولا درحال کار برروی یک اسمارتفون میان‌رده است

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا قصد عرضه یک تلفن هوشمند جدید را به بازار دارد. متاسفانه هیچ تصویر یا نامی از این تلفن در دسترس وجود ندارد. هم‌چنین، هیچ جزییاتی از مشخصات فنی تلفن جدید موتورولا منتشر نشده است. اما آنچه که درباره این دستگاه می‌دانیم، طراحی تمام‌صفحه نمایشگر آن بوده که شامل حاشیه‌های بسیار نازک آن بدون کمترین پیشانی برای قسمت بالای نمایشگر است. البته یک چانه برای قرارگیری نام موتورولا در قسمت پایینی دستگاه مشاهده می‌شود.

این اطلاعات توسط Evan Blass، مشهورترین افشاگر محصولات دیجیتال منتشر شده و دو تصویر از تلفن جدید موتورولا را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. در این تصاویر فقط می‌توان پنل تمام‌‌صفحه نمایشگر را مشاهده کرد که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست آن تعبیه شده‌اند. هیچ تصویری از پشت دستگاه وجود ندارد، اما اطمینان داریم که یک اسکنر اثرانگشت معمولی در این قسمت تعبیه شده است.

یکی از جالب‌ترین نکات درباره این تلفن ناشناس، عدم وجود دوربین سلفی در قسمت جلویی آن است. البته این موضوع بدین معنی نیست که تلفن از دوربین سلفی استفاده نخواهد کرد. ما حدس می‌زنیم که موتورولا برای نخستین بار قصد استفاده از سیستم تصویر‌برداری پاپ‌آپ را دارد. این سیستم برای دستیابی به نمایشگرهای کم حاشیه، یک مکانیزم کاملا کاربردی به شمار می‌رود و شرکت‌های زیادی از این مکانیزم برای تعبیه دوربین سلفی در تلفن‌های هوشمند خود استفاده کرده‌اند.

بدیهی است که این دستگاه نمی‌تواند نسخه جدیدی از اسمارتفون‌های موتورولا وان زوم (One Zoom) یا وان اکشن (One Action) به شمار رود. باتوجه به طراحی پنل نمایشگر این دستگاه می‌توان گفت با یک اسمارتفون میان‌رده سرو‌کار داریم که تاکنون هیچ مشخصات یا اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. ما حدس می‌زنیم که این تلفن به عنوان نسخه جدیدی از موتو جی 8 (Moto G8) معرفی خواهد شد، اما با این حال نمی‌توانیم حدس خود را به صورت یک خبر غیررسمی منتشر کنیم، زیرا هیچ شایعه یا اخباری درباره این تلفن وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH