Realme از یک اسمارت‌فون جدید با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد

کمپانی Realme طی مراسم خود در اوایل وقت امروز از دستگاه جدیدی با دوربین پشتی چهارگانه رونمایی کرد. این محصول به‌عنوان رقیب مستقیم دستگاه ردمی آینده شیائومی با یک دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این گجت با دستگاه Realme مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی که پیش‌تر اخباری پیرامون آن منتشر شد؛ متفاوت خواهد بود. این موضوع بدان معناست که اکنون با دستگاهی با مشخصات کاملا جدید سروکار داریم.

پیکره‌بندی دوربین به‌کارگیری شده در این دستگاه کماکان بزرگترین نقطه قوت برای فروش آن به‌شمار می‌رود. حسگر جذاب 64 مگاپیکسلی اخیرا معرفی شده توسط سامسونگ با نام ISOCELL GW1 یکی از سنسورهای دوربین را تشکیل می‌دهد. این در حالیست که 3 دوربین دیگر شامل یک سنسور فوق‌عریض، یک لنز ماکرو و همچنین یک حسگر تشخیص عمق خواهد بود. در خصوص دوربین جلویی دستگاه به هیچ‌گونه جزئیاتی اشاره نشده است؛ اما این موضوع حقیقتا اهمیت چندانی ندارد.

Madhav Sheth؛ مدیرعامل Realme در هندوستان تایید کرده که این کمپانی پیش از برگزاری فستیوال Diwali در سال جاری، 3 اسمارت‌فون دوربین‌‌محور را عرضه خواهد کرد. این 3 اسمارت‌فون جدید تحت‌عناوین سری Realme، Realme پرو و Realme X عرضه خواهند شد. آقای Sheth همچنین به شیائومی نیز کنایه زد و اعلام کرد که Realme در عوض نمایش یک اسلاید، نخستین تجربه عملی جهان را ارایه می‌دهد.

البته این تجربه مفید با یک ملاحظه بزرگ همراه بوده و طراحی و شکل ظاهری دستگاه اساسا با ابهامات سنگینی مواجه است. علیرغم این وضعیت، تصویر تقریبا مناسبی از قابلیت‌های دوربین دستگاه و همچنین مدل گوشی با نام RMX1921 به‌دست آمده است. این پدیده جالب‌توجه است؛ چرا که می‌تواند نشان‌دهنده ورژن جدید اسمارت‌فون Realme X باشد.

با این‌حال Realme هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی دیگری را در خصوص دستگاه جدید خود اعلام نکرده است. هنوز نمی‌توان اطمینان داشت که این دستگاه جدید ضمن برگزاری مراسم آینده 20 آگوست Realme رونمایی شود؛ اگرچه چنین رویدادی به احتمال فراوان رخ خواهد داد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، 3 دستگاه جدید در آن روز عرضه خواهند شد و به احتمال فراوان حداقل یکی از آن‌ها، دستگاه جدید برند Realme به‌شمار خواهد رفت.

کلیه کاربران مشتاق هستند تا محصول آینده Realme را مشاهده نمایند. این کمپانی در زمینه تولید دستگاه‌های میان‌رده فوق‌العاده، سابقه درخشانی دارد و تاکنون عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان نداده است. از طرفی با توجه به رکود نسبی بازار اسمارت‌فون طی سالیان اخیر، شکل‌گیری یک رقابت حقیقی در بازار هندست‌های میان‌رده فوق‌العاده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH