جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ هفته گذشته از جدیدترین پرچم‌داران خود در سری نوت 10 رونمایی کرد و حال پیش از آنکه این محصول به‌صورت رسمی وارد بازار شود، به ما فرصتی دست داد تا از نزدیک با مدل پلاس و بزرگ‌تر آن کار کرده و آشنا شویم.

گلکسی نوت 10 پلاس که از یک نمایشگر بسیار بزرگ 6.8 اینچی سوپر AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 3040 پیکسل استفاده می‌کند، تا به امروز قوی‌ترین، بزرگ‌ترین و البته گران‌ترین پرچم‌دار کره‌ای محسوب می‌شود که امکانات ریز و درشت فراوانی در آن قرار گرفته است.

گلکسی نوت 10 پلاس همچنین از دوربین 3 گانه به همراه 12 گیگابایت رم و باتری قدرتمند 4300 میلی‌آمپری بهره می‌گیرد و تفاوت‌هایی با نسخه نوت 10 معمولی نیز دارد. البته قلم S که وجه تمایز اصلی آن با سایر گوشی‌های بازار است، با رنگ نیلی در بدنه‌اش پنهان شده و خود را یک مرحله دیگر آپدیت نموده است.

در ویدیوی زیر که به‌صورت اختصاصی آماده کرده‌ایم، نگاهی نزدیک به گلکسی نوت 10 پلاس انداخته و آن را برای شما جعبه گشایی می‌کنیم.

2 در مورد “جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس”

  1. خسته نباشید جناب گلکار.
    خیلی از کاربران نوت ۹ قصد ارتقا به نوت ۱۰ پلاس را دارن منتهی مردد هستن .لطفا هنگام بررسی تخصصی نوت ۱۰ پلاس یه سری بخش ها مثل خروجی اسپیکر ، دوربین و کیفیت صفحه نمایش را با نوت ۹ هم مقایسه بکنید.
    منتظر بررسی تخصصی هستیم. متشکر ?

    1
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH