کپی‌برداری اپل از نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ!

خبرها حاکی از آن است که نمایشگر آیفون ۱۱ احتمالا از متریال مشابهی که در ساخت صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۱۰ به کار رفته است، استفاده خواهد کرد.

یک چیز که سامسونگ در آن واقعا خوب عمل کرده کیفیت نمایشگرهایش است. صفحات نمایش سامسونگ بسیار سرزنده هستند و رنگ‌های عمیق و غنی دارند. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ هم از این امر مستثنی نبود. اما خبر بسیار جالب این است که گفته می‌شود گوشی‌های آیفون‌ ۱۱ هم با فناوری نمایشگر مشابهی ساخته خواهند شد.

براساس گزارشی که در کره جنوبی به چاپ رسیده گویا اپل برنامه‌هایی برای استفاده از همان متریال اولد به‌کاررفته در صفحات نمایش گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ دارد. اپل قبلا برای اینکه نمایشگرهایش متفاوت از رقبایش به نظر برسد از متریال خاصی که مختص خودش بود، استفاده می‌کرد. اما ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته از این کار صرفنظر کند.

هنوز معلوم نیست چرا اپل می‌خواهد مانند سامسونگ از متریال مشابهی در ساخت نمایشگر آیفون ۱۱ استفاده نماید. شاید دلیل آن صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد. همانطور که می‌دانید آیفون‌های اپل مطابق میل شرکت فروش نکرده‌اند و اپل حتی در مورد آیفون‌های XS و XS مکس، مجبور به پس دادن نمایشگرهای اولد سامسونگ شد؛ اتفاقی که شرکت را مجبور به پرداخت غرامت ۶۸۳ میلیون دلاری به سامسونگ کرد.

شاید برای ساخت نمایشگر، استفاده از یک ترکیب متفاوت از متریال‌ها، ارزان‌تر دربیاید و این همان ایده‌ای باشد که اپل می‌خواهد آن را امتحان کند. بنابراین به نظر می‌رسد که مدل بعدی آیفون‌ها احتمالا صفحات نمایشی مشابه کیفیت و ظاهر نمایشگرهای پرچمدارن امسال سامسونگ خواهند داشت. اتفاقی که لزوما بد هم نیست.

2 در مورد “کپی‌برداری اپل از نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ!”

  1. اپل تا 2017 بنظرم بهترین گوشی بازار بوده ولی تو این دو سال داره گند میزنه به برندش من خواستم آیفون ایکس اس مکس بگیرم ولی فهمیدم کیفیت دوربینش با آیفون هفت پلاس که چند سال پیش زده خیلی تفاوتی نداره بجاش سامسونگ اس ده پلاس خریدم هم باتریش بهتره هم کیفیت صفحش

    1
    1
  2. اپل همه چیش تقلبیه مشتی تازه به دوران رسیده میخرن که بگن اره ما هم ….چندین ساله فقط چون قیمت رو بالا نگه داشته خیال میکنن اره دیگه اخرشه ولله الان گوشی ها چینی بهتر از اپل هستن.دیگه نون برند خوردن مرد مال یه زمانی بود الان امکانات حرف اول رو میزنه.

    2
    10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH