نمایشگر اسپیس گیمینگ جدید سامسونگ به افزایش فضای مفید میز کار کاربران کمک می‌کند

کمپانی سامسونگ امروز و در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2019 از یک نمایشگر گیمینگ جدید سری Space با شناسه SR75Q رونمایی کرد. این مدل همانند سایر نمایشگرهای Space ارایه شده توسط سامسونگ از قابلیت اتصال هم‌سطح با دیوار برخوردار است و بدین‌ترتیب می‌تواند فضای مفید میز کار را افزایش دهد. بعلاوه به‌سادگی می‌توان این نمایشگر را به سمت جلو کشیده و آن‌ را بر اساس اولویت‌ها و موقعیت‌های نمایشی مختلف تنظیم کرد. مانیتور اسپیس گیمینگ جدید به‌همراه یک پنل 32 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتزی و مشخصه AMD Radeon FreeSync برای تحقق گیم‌پلی روان‌تر عرضه می‌شود.

سایر مشخصات نمایشگر اسپیس گیمینگ به شرح زیر است:

  • کابل‌های پاور و HDMI Y با قابلیت مخفی‌سازی آسان که مانع از درهم تنیده شدن کابل‌ها شده و تحقق تجربه گیمینگ بدون کوچک‌ترین درهم‌ریختگی را تضمین می‌کند.
  • مانیتور اسپیس گیمینگ به‌همراه یک گیره یکپارچه عرضه می‌شود و این گیره، نصب آسان و سریع نمایشگر بر روی تمامی میزها را امکان‌پذیر می‌کند.

نمایشگر اسپیس گیمینگ (SR75Q) در اواخر سال جاری روانه بازار خواهد شد. در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام، سامسونگ به قیمت‌گذاری این نمایشگر هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH