ویوو نکس 3

ویوو نکس 3 با شارژ 120 واتی و باتری 6400 میلی‌آمپری رقبا را غافلگیر می‌کند!

با انتشار تیزر تبلیغاتی شرکت چینی از جدیدترین گوشی خود، بسیاری عنوان کرده‌اند که مدت زمان زیادی تا عرضه ویوو نکس 3 باقی نمانده است. طراحی صفحه نمایش منحنی تحت عنوان waterfall، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و دوربین سلفی پاپ‌آپ از جمله مشخصات این اسمارت‌فون بود که در تیزر تبلیغاتی آن مشخص شد. شرکت چندی پیش تیزر دیگری نیز از نسخه 5G هندست منتشر کرد.

ویوو نکس 3

تصاویر جدیدی در Weibo فاش شده که اطلاعات تازه‌ای از ویوو نکس 3 را مشخص می‌کند. ظاهرا باید پرچم‌دار جدید شرکت چینی را اولین هندستی بدانیم که با قابلیت شارژ 120 واتی سوپر فلش شارژ و باتری غول‌پیکر 6400 میلی‌آمپری عرضه می‌شود. نسخه 5G این گوشی نسبت بدنه به تصویری 99.3 درصد خواهد داشت که در صورت واقعیت، دستاورد چشمگیری محسوب خواهد شد. اطلاعات دیگری در خصوص پنل صفحه نمایش ویوو نکس 3 وجود ندارد، اما باید منتظر صفحه نمایش بزرگی باشیم.

بر اساس شنیده‌ها در کنار باتری 6400 میلی‌آمپری، اسمارت‌فون چینی از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد. گفتنی است هنگام معرفی فناوری جدید شارژ شرکت ویوو، تنها سیزده دقیقه طول کشید تا یک باتری 4000 میلی‌آمپری به صورت کامل شارژ شود. البته باید این فناوری در محیط طبیعی نیز مورد بررسی قرار بگیرد و بسیاری نگران این هستند که این سرعت شارژ دمای دستگاه را بالا برده و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

ویوو نکس 3

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، تصویر این گوشی در کنار یک آبشار و ساعت هوشمند منتشر شده است. مشابهت ظاهری دوربین این هندست با اسمارت‌واچ طراحی شده در تصویر نیز از نکات جالب این طرح است. در پست انتشار یافته در Weibo به شارژ 44 واتی نیز اشاره شده است و بر همین مبنا برخی عنوان کرده‌اند نباید با اطمینان از حضور فناوری سوپرفلش شارژ در ویوو نکس 3 صحبت کرد. در هر صورت اخبار و شایعات پیرامون این دستگاه فراوان است و مطمئنا تا ماه میلادی بعدی و زمان رونمایی رسمی از آن ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH