نسخه موبایل PES 2020

نسخه موبایل PES 2020 مهرماه برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه خواهد شد

کونامی، مالک فرانچایز PES، به تازگی اعلام کرده است که نسخه موبایلی این بازی در ماه اکتبر (مصادف با مهر و آبان سال جاری) برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه خواهد شد. در واقع PES 2020 یک ماه پس از عرضه نسخه اصلی کنسول‌های مختلف و PC، برای گوشی‌های هوشمند ارایه می‌شود. علاوه بر همکاری مجدد با بارسلونا، سازندگان بازی اعلام کرده‌اند بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از قبیل بایرن مونیخ، یوونتوس و منچستر یونایتد نیز در این نسخه حضور خواهند داشت.

نسخه موبایل PES 2020

کونامی با اشاره به کیفیت ساخت بالای نسخه موبایل PES 2020 اظهار کرده است که جزییات به تصویر کشیده شده از باشگاه‌های مشهور فوتبال جهان، حیرت‌انگیز خواهد بود. دو ماه پس از عرضه این نسخه، قابلیتی تحت عنوان حالت Matchday به بازی افزوده می‌شود که در آن گیمرها می‌توانند از سرتاسر جهان به صورت آنلاین با یکدیگر مسابقه داده و جوایز مختلفی را جمع‌آوری کنند.

مطمئنا تغییرات به وجود آمده در فصل نقل و انتقالات در تیم‌های مختلف در بازی نیز در نظر گرفته خواهد شد و بر همین اساس طرفداران این تیم‌ها تجربه بازی با جدیدترین بازیکنان تیم محبوب خود را خواهند داشت. در هر صورت، همانطور که گفته شد تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی عنوان نشده است، اما مطمئنا در هفته‌های پیش رو می‌توان نسخه موبایل PES 2020 را بر روی اسمارت‌فون‌ها تجربه کرد. گفتنی است دارندگان کنسول‌های مختلف و همچنین PCبازها می‌توانند از دهم سپتامبر این عنوان محبوب را بر روی دستگاه‌های خود بازی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH